24h購物| | PChome| 登入
2001-06-24 21:31:20| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

to u

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

可能你會覺得我今日好無理取鬧,無拿拿又發你脾氣,但係我可以好正經咁同你講:我唔係因為你同"佢"傾計而呷醋呀!!如果你認為我係因為咁而嬲,咁你就實在太唔了解我啦!!!我係小器,但係我唔係你想像中小器到咁呀!!你同我講話"佢"問你我同你係咪"咩",你好"開心"咁同我講話你答左"佢"話"係",我o個一刻好想鬧你ga!ok!人o地問你,你唔通想講唔係?其實你可以o既...(如果你唔承認o既話...)我覺得你有時太天真啦,你究竟只係需要我定係愛我呀!!如果由始至終係我傻o既話,咁sorry 啦,我都唔想再浪費你保貴o既時間啦!!係咁先啦!!唔左你啦!! I won't appear in your world anymore!!

台長: Pen
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文