24h購物| | PChome| 登入
2003-11-18 22:26:56| 人氣4,277| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要努力向上

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(18-11-03)

(請以周星馳及劉德華的《我要努力向上》伴隨閱讀,大家可以在我的ICQ Shared file下載)

近幾日都唔得閒寫日記,今日剛剛做完research既present,本來諗住唔會好難,點知份paper又要做questionnaire,又要受用SPSS啲料,搞到宜家份野好似勁多野做咁… …上個星期六,返左City做功課,之後同Chris去左又一城行左一陣,見到蔣怡,佢真係好高呀… …之後就返左教會晚堂,應棍好似好唔集中呀,成日都瞓著… …

18-11-03,星期日,10點返左City傾research既term paper,不過好似無乜頭緒咁。1:30,落左去Sport Complex準備PA籃球比賽,應棍都幫唔到乜野手既,我只係盡量幫下傅碌ja。第一場比賽係PSA YR2 VS PSA YR1,結果我地lose左呀,35比30,PSA YR1發揮得唔錯呀,我地就大失水準… …算啦,仲有下個星期既比賽,希望可以收復失地啦。完左比賽之後,應棍去左Poly同阿成影畢業相,因為佢宜家仲o係Poly讀緊書,所以畢業都好似無乜野感覺咁。今次黎左既人有阿成、Stanley、 King 、Fai、Man、冼、皮翹、應棍。之後,去左利時睇野,見到某某人既女朋友,哈哈!7:00,去左尖咀綱吧打機,咁多人當然玩Rainbow Six啦,打到9:30完場,皮翹、Fai、應棍就走先,其他人就去左Pizza Hut食野。

19-11-03,2:30約左阿單O係粉嶺睇《Martix 3》,可能因為應棍有啲tired啦,再加上飯氣攻心,所以睇緊既時候又瞓著左。不過,老實講,齣戲亦係有少少悶,睇完之後,都唔係咁firm佢想講啲乜。阿單就覺得係同「存在主義」有關,竟然人既價值在乎愛及自由,咁樣不如就唔好俾果啲未醒既人醒啦,等佢地繼續活o係Martix既世界,繼續追求愛及自由。5:00,返左City傾research既term paper,傾左一陣,大家返去再準備。之後,應棍同fergus去左CSC傾我地既Conceptualization,都傾左好耐,搞到成9點幾先走,不過,應棍都覺得幾好呀,因為大家都好認真呢。

20-11-03,今日又走堂喇,所以我都覺得唔係咁好,o係info打左句:「對不起,我錯了!」,諗住鼓勵下自己啦,點知有唔少人誤會左個意思,以為我… …哈,大家唔好玩啦!朝早做左一陣paper,不過都做唔出乜野樣,之後,睇下人地啲ICQ info,見到有一句野:「只能夠對感覺坦白。」覺得幾好woo,之後又諗起一句說話:「愛人不疑,疑人不愛。」4:15返左City,之後就要做Research既present,過程順利呢。完左tutorial,去左CSC print Notes。

今日諗去一首歌,《我要努力向上》,用黎鼓勵下自己俾心機做埋餘下既野啦。呢一首歌o偽係星爺既《整蠱専家》出,現過,歌詞如下:

我要努力向上 不枉諸君寄望
我要努力向上  要令朋友滿心歡暢
0希 青年人要努力 休悲愴 休凄涼
總之但憑我力量 先要堅定我志向
我若再受挫折 努力但憑力量
心中滿是悲傷 他朝得意樂洋洋
0希 良朋! 情長!
良朋相勉勵情誼難忘 良朋恩高好比萬丈
良朋 解我愁懷愁腸 解我憂鬱無惆悵

另外,應棍用左一啲方法,將果一首《Ma l'amore no》轉左做中文,雖然唔係成首,不過都有大半啦,咁樣呢,大家聽首歌既時候起碼唔會一知半解啦。

《Ma l'amore no》
Ma l'amore no噢,我的情意
l'amore mio non puo'我的情意不會在風中消散
disperdersi nel vento con le rose像玫瑰的花瓣
tanto e' forte che non cedera' non sfiorera'我的情意永不凋謝
Io lo vegliero', io lo difendero'永不枯萎,不會我的情意
da tutte quelle insidie velenose我會經常令我們的情意閃閃生輝
che vorrebbero strapparlo al cuor我會珍惜,全力保衛
povero amor Forse te ne' andrai
da altre donne le carezze cercherai aime'
e se tornerai
gia' sfiorita ogni bellezza troverai in me
Ma l'amore no噢,我的情意
l'amore mio non puo'我的情意不會在風中消散
dissolversi con l'oro dei capelli
finch'io viva sara' vivo in me
solo per te.

台長: 應棍
人氣(4,277) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文