24h購物| | PChome| 登入
2004-05-16 04:52:19| 人氣161| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

古巨基拉闊音樂會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這是基仔的第一次,也是萍兒的第一次.


1.鄭中基獻唱龍咁威/只要你愛我/飛女正傳
相信基仔是想要搞下突破,一開始出場的竟然並非古巨基而是鄭中基,鄭中基唱了三首歌就離開了台,沒有和基仔打照面,二人也沒有合唱.

2.基仔出場,唱奇洛李維斯回信(薜凱琪)/自作多情(周慧敏)/垃圾(盧巧音)
你果然是想要搞新意,一出場先唱別人的歌,一個字:正!
基仔唱自作多情時好搞笑又好風騷,Vivian亦有到現場,在台下跟著唱.

3.愛神/神蹟/任天堂流淚
這是基仔的音樂會,當然要獻唱自己的歌~基仔唱得好投入,去到好盡,我暗想:你一開始就去到咁盡,後面支唔支持到架?
基仔仲要滿頭大汗,顯見滿臉都是汗水,濕到透.

4.透視 (莫文蔚)/遇見(孫燕姿)/我願意(王菲)/約定(王菲)/暗湧(王菲)
去得太盡,要飲啖水,再唱好女人.
基仔特別的聲線、假音王子的假音,去演譯三位女歌手的歌,聽出意猶,別有一番滋味,超正!

5.赤子(葉德嫻)/願(林憶蓮)
基仔說這兩首歌應該天生是一首來的,但卻成了兩首歌分別給兩位歌手唱,於是今晚把它們串回一起唱.
基仔表示很喜歡這幾句歌詞:我自信有日如願,縱使天高地厚,仍被我逆轉.

6.至NET小人類/我愛毛查查
基仔笑言其實他在作曲作詞方面都很有才華!然後唱了自己親手包辦作曲作詞的至NET小人類,唱得好激,仲話:「如果俾班小朋友聽到,實嚇死晒佢地!」.之後唱了另一首兒歌我愛毛查查,他說他每次唱都搞不清楚哪句是唱「為何矇查查」哪句是唱「誰人矇查查」.
全場氣氛勁正,又搞笑.

7.大雄
兒童節目時段,再來一首叮噹入面的大雄,基仔獻唱最新派台作大雄.基仔又將「大懶豬」唱了做「大臭豬」了,難道這才是真正的歌詞?
首歌咁難唱,唱live一樣勁好聽,基仔,你係得o既!

8.其實我...我...我.../我對門匙說/Santa Claus/Can We Try/第二最愛
基仔說是張佳添令他找到屬於古巨基自己的聲音,這part請來Clayton替他以結他伴奏及和音,唱了五首Clayton跟他合作的歌曲.第二最愛將基仔與假音劃上等號,但基仔說請不要忽略他的真音.
個人很喜歡基仔和Clayton合作的作品,覺得這部分真的非常捧,擦出火花,正正正!!期待新碟中你們合作的新作!

9.羅馬假期/悟空/煞科(鄭秀文)
這部分大玩Jazz,基仔說采排時已玩得好興奮,唱了羅馬假期,Jazz版悟空及Jazz版煞科.
基仔你唱得好興奮,我都覺得好high好正,唱左咁耐,仲要全場都去到咁盡,你似乎仲好夠氣喎,除了「正」我都唔知講乜好啦!

10.假如(杜麗莎)

11.我的驕傲(容祖兒)
基仔向我們這班歌迷說多謝,多謝我們一直以來的支持,說了很多心底話,好感動.基仔向全場九十度鞠躬,hold左好耐,一向眼淺的基仔又流下男兒淚來.提到年頭叱吒頒獎禮,基仔哭著說:「 我年頭講既係真架… 我真係…真係…好鐘意唱歌…… 」
這一刻,我真係好感動好感動好感動!基仔,我地一直都支持你架,我地唔會離棄你架,你今日企係呢個台上面,證明左俾我地睇,你係值得我地支持的!能成為你的歌迷,支持你替你打氣,陪你笑陪你哭,是我的福氣!
基仔唱我的驕傲,他說這首歌會令他想起年頭,基仔喊到唱唔到,我地全場替他唱下去,好感動!
基仔,Pride of you! 你是我信心!

12.必殺技
又是喊的時候獻唱這首歌,這首歌,對基仔的意義很大.
唱歌,是你的必殺技.

13.歡樂今宵
另一首對基仔意義重大的歌.

14.友共情
今晚最後一首歌,唱完這首基仔就飛身入左後台喇,連bye都冇講,我完全feel唔到個show係完左喎,我好想嗌encore架!


其他插曲:

有fans送左副對聯俾基仔:「必殺金牌古巨基,決戰樂壇風雲起.」
基仔開左「決戰樂壇風雲起」先架,跟住佢口快快自己up左個好搞笑ge下聯.

基仔要鳴謝但搵黎搵去都搵唔到張字條,跟住有人同佢玩搜身:「扒埋牆」,基仔話「俾次機會啦阿sir」

基仔還說剛巧Paco在現場,如果大家想問問演唱會幾時開, 可以現在問了!還說想開幾多場演唱會,就拍耐d手啦! 怎知,我們拍過不停,當基仔準備想繼續唱歌時, 我們仍然不停在拍,(梗係啦,個唱喎,拍到個show完我都制呀),拍到連基仔都要話:「夠啦夠啦,Paco收到架喇.」

有fans送左好大支彩砲俾基仔,好長,噴紙碎,叫基仔扭,但基仔搞極都搞唔掂,坐在下面的Ba叔教佢,佢都係開唔到:「唔好意思,俾我攞返屋企先慢慢搞.」


總括講句:
基仔!GOOD SHOW!!!!!

台長: 萍兒
人氣(161) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文