24h購物| | PChome| 登入
2005-03-29 12:43:53| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又再食~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

擒日係easter..但係feel唔到有咩特別..but係到係咁..
咩節日都係咁過啦...所以對咩節日都冇特別期待..
可以既話最好唔好有假期..因為我地冇野做..
就係係屋企發夢..唔係就係咁食~..所以食到而家咁既豬樣~....
講返擒日先..我就起身先~之後食早餐..自己正左pancake食..
正得都唔好食既~...之後10點幾就同step去左church...
個合唱團好勁ar~...o的歌都好好聽..返完之後個心都好似舒服o的~..唔知點解?
再之後就行左去savemart買野~..
買完之後返home開始係咁食野..睇左成日電視..
咁樣好無聊就過左一日...

之後今日monday..要上self-defense,同yuga..
之後我地唔知又做咩~又話去食野...
我地今次又去食buffet..食蒙古bbq~食到超飽..
今次真係好飽..個原因係因為好expensive..
唔食都唔得...不過真係自作自受..
食完之後好辛苦...我地真係食得好誇張..
我地三個人...everyone都食左2碗面..3碟salad+飯...
食到超飽~返到屋企係bathroom到................
真係有o的多如....而家重好辛苦..下次都係唔敢咁食啦~
但我地講左泥o的好多好多好多次...但之後都係不停咁食..
講都係冇用啦~...唔知咁樣食...返到香港個時唔知有幾多磅呢~...
唔敢諗啦~......

台長: peko
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文