24h購物| | PChome| 登入
2005-01-31 01:52:46| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

美麗與痛苦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為要keep fit成功,所以擒日飲左o的keep fit茶..
好辛苦..咁大個女第一次飲..
我地擒日去target buy 野la..到俾$既時候..
好肚痛..之後去bathroom..但又去唔到..
頂到返home..終於可以去到..去左好多次..
去到好辛苦..但鬼叫我係女仔..要瘦a ma..
都唔明y o的男仔可以食咁多野都唔肥..我地女仔就..
美麗=痛苦..痛苦就係美麗..
食之前食o的咩野鬼keep fit茶.咩鬼keep fit藥..
一路食一路驚會肥..
一路食一路計食左幾多卡路里落肚..
食完要做運動..
食完又驚肥..
食完就做運動..做完運動又食過..
咁就係女仔la..哈哈..

到左夜晚feel番好o的..食番o的淡既野..
又同tomato..and nigel 三個人係到玩msn..好好笑..
欣欣豬ar..
我同nigel去disney既話會記得buy手信俾你ga la..同埋同mickey影picture..
哈哈..唔好"到記"la..因為我都love u ga!!

台長: peko
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文