24h購物| | PChome| 登入
2004-07-30 21:39:51| 人氣130| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/7 見工 & 30/7 簽約

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我最想做o既3類工︰

Sales︰
賣衫~(最好有賣牌子衫o個D~Beams Boy...)
賣精品~
Other~

麵包舖︰
山崎~
Other~

日本餐廳侍應︰
魚一丁~(好~~想試o下入去食~但係好貴...=_=")
和民~(去過幾次~D food好好食~)
Other~





29/7

之前去睇concert o係地鐵站攞o左本搵JoB o既書睇~
見到魚一丁請人~就即刻打去問o下~
跟住29號就去牛頭角間Office見工~
我搭巴士出去~(我特登ke~因為RoadShow有BoA睇~haha~)
再轉地鐵~我又唔識路...
好彩我又係見人行邊我就行邊~
跟住就搵到LU~
HA~行行o下我又見到w-inds. BUS~
之後即刻心諗...
“保佑我見得成工...我唔想又白行...><”
上到去填form~跟住interview~
份form o既理想薪金我寫o左$5000~
點知佢話最低月薪$6500~加$500勤工獎~再加貼士~
o係causeway bay返工~(因為尖咀LCX o個間分店full哂...)
跟住問我有冇問題~
HA~梗冇LA~
之後就同我講聽日照番呢段時間o黎簽約LA~
WA~乜咁快ke~
我仲以為要等通知o忝~

返屋企o個陣勁開心~
仲傻o左咁買o左兩本maga~
一本Twins封面o既F&B~
一本千fa封面o既Cosmo girl~
好似唔洗$$咁...
之後先發覺好鬼重...=_="





30/7

今日上去簽約~
(haha~好似講到好咩咁...)
其實我聽到簽約呢兩個字都驚驚o地...
因為我咩都唔識...又未試過wo...=_="
去到牛頭角地鐵站o岩o岩落車就有個人打畀我~
我見個電話no.係7字頭~就以為係我家姐打o黎LA~
我一聽就話〝咩AR~〞
點知原來係Office D人打o黎!!!
話約o左我3點去簽約~問我而家o係邊~
SHIT~!!!o個陣已經3點1~2~
我仲要講o左句〝咩AR~〞...=_="
咁我就即刻急急腳趕去LA~
上到去~入o左間會議室~
原來仲有幾個人o係度~有男有女~
同我一樣去簽約~
講o左好耐o野~之後就話8月1號返工~
我臨走o個陣佢同我講o左句~
〝我幾驚你落錯車AR~〞
因為佢打o黎我講錯o左話o係九龍灣落車~
跟住我咪趁同佢講o野就同番佢講~
〝你尋日叫我呢段時間o黎~但我唔知係3點正AR~SOR~〞
不過佢之後都話唔緊要~
HAHA~佢勁好人~





*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

HAHA~終於搵到份Dream JOB~


魚一丁係一間由日本o黎HK開分店o既居酒屋~
(我去日本都成日見有分店KA><)
呢個就係網址↓

魚一丁刺身居酒屋
http://www.1cho.com/

click『店舗案内』~
可以睇到好多分店地址KA~
札幌有5間~
旭川有1間~
仙台有2間~
関東有10間~
(包括有︰銀座~秋葉原~新宿~横浜~千葉~埼玉県~)

香港就有5間~



我家姐話魚一丁好多日本人去食~
(YES!我就係想咁~)
而且causeway bay有3間分店~
我做o既呢間最有機會撞到明星~
但係唔知點解...
我覺得撞到欣宜o既機會最大...=_="

人工方面比我想像中多AR~
最低月薪$6500~加$500勤工獎~再加貼士~
只要冇請假就一定會有勤工獎~
遲到只會扣貼士~1分鐘$1~
又包一餐~又有有薪假期~
又有年終雙薪~又有醫療津貼~
(每次睇醫生只要畀$40咋~一年可以睇24次~)
WA~我先唔會咁蠢請假~
一請就冇$500 WO~
HA~所以每月應該會有$7000人工!!!

可能你o地會會覺得去causeway bay返工好遠~
車$$都冇o左好多~
但係話哂呢份係我第一份長工~
就有間咁好o既o野請我~
(我阿媽話去呢間o野做過~以後搵工易好多~)
人工又算高WO~
況且呢D餐廳消費好貴~
又o係銅鑼灣區~
所以D客都應該比較好有禮貌D ke~
而我都係返11:30 o者~
唔駛晨早6點起身已經好好KA LA~!!!

呢份真係我夢寐以求o既工~
我實會好比心機去做!!!
D日本o野都唔會重得去邊~
企長時間又唔係問題~
每個week都有一日假~
每年有7日大假&12日法定假期~
工作時間可能比較長D~
cher~我又冇BF~怕咩WO~
就算有時間都係o係屋企〝牛〞之嘛~
係少o左時間上網...SLEEP...
同埋同班fd玩o者...
hee~nevermind LA~

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

台長: PEKI
人氣(130) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文