24h購物| | PChome| 登入
2003-07-28 15:19:43| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不滿的一天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【Warning:以下內容非常偏激,請有心理準備成為被罵對象。】今朝上晝十點至十一點果陣,我做左d好耐冇做過鮋№,就係自己去打波喇。

有d人可能會估係因為個爛鬼「是非第二小隊」cancel左個「打波同樂日」活動,所以先促使我今日走去打波。
我可以話:「冇錯,係呀!咁又點?」
既然果班人都冇心去打波,咁咪唔好打囉~我亦冇興趣同le d人打喎。
無謂見到佢懐打兩分鐘就話:「哎橥,好呀~不如『鋤d』囉~」哼,要「鋤d」,唔該返屋企「鋤」飽佢啦。
可能你會話:「嘩,唔駛咁認真喎~我懐都係想約出黎玩纒、聚纒舊唧~」
我會認為:超,要玩都冇必要鰠度玩啦,唱k、barbecue 唔好過le度咩?

其實我覺得雖然可以自己對住四面牆打(…所以le個活動好適合「自閉」鮋人玩),但係……會有d悶,而且如果個場附近冇人,得我一個,會好恐怖架(去過鄧肇堅體育館鮋人就知有幾恐怖喇。果度平日鬼死咁靜,又多暗角喎,仲要壁球室同詢問處相隔好遠,一d人氣都冇,搞到我成日凝住有鬼……)。所以有時都想搵人陪我打波鮋,不過可惜d人唔係冇時間就係冇興趣(或者唔識)打壁球。個個約出黎打波都只係想打羽毛球……我唔係唔鍾意打羽毛球,只係……興趣不大唧。

奇怪,我以前(我諗係之前個暑假)自己一個去打波都唔覺得好悶同寂寞(硬係覺得咁講怪怪懐…)架。而且仲可以一口氣打足兩個鐘添。果時我諗:「車,冇人陪咪自己去囉,駛死咩?」
但係依家……唔知係咪因為依家個人冇以前咁獨立,變得好倚賴呢?所以更加…更加害怕孤獨……(突然間變得好感性……睇黎我又發癲喇……)

P.S.哎橥,依家真係老喇,打一陣波都到散咁滯。唔知點解以前可以同周寶打成三個鐘!唔……果陣梗係打到short左喇。

P.S.尋晚睇到個「是非小板」,阿邊個同阿邊個d留言就有d火都黎埋鮋感覺——
阿邊個:「冇得去玩,好可惜呢~」
另一個阿邊個就到我懐cancel個活動先「葡」頭,話有興趣去個活動云云。
見係同學都要鬧架喇:「你懐依家先話去,仲要話『可惜』喎。你到人懐cancel個活動先識講le d№有咩用呀!?太遲喇……唔該唔好再講埋d廢話啦!點解你一早又唔講清楚去定唔去喎?我懐問左你幾多次呀?點解你依家先有反應?真係唔話你遲鈍都唔得呀!......(下刪三百字)」
當時見到佢懐講埋晒d咁廢鮋廢話,真係冷靜唔到,於是留左個好悔氣鮋留言……

P.S.正話北極豬問我星期三去唔去打波喎,仲講到唔去唔當佢係friend。事態好似好嚴重咁,不過......我仍然選擇拒絕佢鮋好意。除左因為我已經約左好朋友去書展之外,仲有......我已經對「是非第二小隊」死心喇,我唔想再一次希望變失望(我已經失望左好多次,本來有搞活動鮋熱心(即係我隻雞)都鰠尋日唔見左喇);我對d活動冇晒信心,如果唔係肯定搞,唔好搞我。

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文