24h購物| | PChome| 登入
2004-08-17 19:31:43| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奧運熱潮

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近日為左睇奧運直播,我每晚都要差唔多四點先鲻(開幕禮果晚仲要五點半至鲻!),所以依家近乎日夜顛倒……就係咁,黑眼圈又大左,皮膚又差左……

講開奧運賽事。真係唔明點解游泳館同體操館d賽事成日要咁夜舉行。
泳館果邊,我知其實當地日頭都有比賽,之不過要睇我最想睇鮋勁人波波夫(Alexander Popov)、科比(Ian Thrope)、菲比斯(Michael Phelps)、雲迪荷根賓(van den Hoogenband)就要等夜晚點幾至得喇。

另外,體操項目比游泳項目更遲開賽,要到兩點幾之後先有得睇;
想睇中國跳水鮋話,一樣要等到游泳館完哂賽事至有得睇……

唉,點解精彩項目都要日落(係希臘果邊日落,對比香港即係零晨時分)至開始架?日頭流流長唔可以開始比賽鮋咩?

----------------------------------------------
le兩日除左睇好有興趣睇鮋水上項目之外,有時各熱門項目未開賽,電視台會播其他冷門比賽zip時間,其中一個係舉重。
前晚睇到女子舉重。見佢懐細細粒,但竟然勁大力!開頭睇佢懐舉九十幾公斤,我已經諗到:「嘩,連王XX都舉得起呀!」之後個冠軍仲勁,舉到超過一百公斤!即係連北極豬都舉得起耶!(正確黎講,佢係可以舉重過北極豬鮋重量格)
尋晚睇到男子56公斤級比賽,冠軍果位仁兄,只得56kg,四尺十一寸,但竟然可以舉到160kg喎,幾勁呀!據亞視評術員講,le位仁兄(Halil Mutlu)唔止連續三屆贏奧運舉重冠軍,佢仲係世上四位可以舉得起自己體重三倍重量其中一個添呀!(睇佢成日笑笑口,又咁細粒,有邊個估到佢咁有來頭?)

------------------------------------------------
尋日睇報紙娛樂版,睇見頭條係大堆觀眾鬧無線直播奧運開幕禮好唔pro、葉璇成日爭講野、經常出現疊聲、主持太多廢話……
當日因為覺得無線直播畫面清晰d,所以我都有睇到。

睇過個節目,我覺得:
1.班人確實係好唔pro,成日都唔識上鏡果d運動員……一味淨係識中國姚明……連西班牙費里路(Juan Carlos Ferrero)、阿根廷雷賓迪安(David Nalbandian)le兩位網壇明星都唔識呀,仲話做體育節目主持……(人懐大會個鏡頭已經猛影住佢懐啦,唔明點解佢懐提都冇提過個名囉,莫非佢懐認為le兩位仁兄名氣細過姚明好多?)
2.成日講好多廢話。好多人話谷德超同許志安好廢,成日講無聊野,我反而覺得佢懐講d野好搞笑喎……雖然白痴,但真係幾搞笑。(可能le d就係「搞笑同無聊只差一線」)
相反,要數當晚最廢、最冇必要出現鮋人呢,我覺得係無線現時力捧果幾個小生、胡杏兒、馬德鐘、黃安琪……佢懐唔係冇講過野、隱形左,就係講廢話、問白痴問題……
3.當日我睇見葉璇做得唔算差,之不過有樣野令人極之不滿,就係經常插嘴。有次明明「忠仔」講緊自己對整個開幕禮有咩感受,明明佢未講完,葉璇竟然無啦啦插嘴講自己野,仲要衰到冇意識俾番「忠仔」講野咁喎!我覺得佢咁樣可能因為太興奮,控制唔到自己,但係絕對係極之冇禮貌囉……佢阻住「忠仔」、方力生講野已經好唔掂啦,之後竟然夠膽鰠無線體育部老臣子Wendy韓毓霞講野果陣插嘴喎,真係未死過!
之後睇無線,見俾人踩到貼地鮋葉璇已經被無線安排去做冷門賽事賽後訪問,唔會再同方力申一齊(明顯地係唔想佢地又面阻阻)(bytheway,依家Alex就爽囉,佢日日都捕鰠游泳館個貴賓室入面一邊睇名牌泳手比賽,一邊歎冷氣),亦少左出鏡真係好……只係有時見到佢用發姣、懶friend同誇張鮋手法訪問對方果時,仍然幾難頂。
4.要數做得比較好鮋主持,我覺得應該係韓毓霞同楊婉儀,尤其後者做得唔錯,nice、大方得體之餘,問問題又幾適當,以第一次直播奧運黎講,算幾好喇。
另外,負責評述唔同項目嘉賓主持都做得好好,好pro。不過有時唔係咁鍾意d主持硬係偏幫佢懐鍾意果隊,例如體操、跳水係中國隊;游泳係美國隊。聽到佢懐係咪都大讚都幾飽纒。

台長: 尚未設定
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文