24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 21:17:36| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7.1大遊行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知點解,屋企果班「元老」咁鍾意遊行,差唔多次次有遊行佢懐都要去,就算有事在身唔去得,佢懐都會留意新聞報導。
今次佢懐為表達對政府施政不滿、言論自由受阻、倒董、爭取07、08普選、九月立法會全面直選etc.再一次上街遊行。我身為香港一份子,為左以上理由,梗係應該參加遊行,話俾董建華、張崇德、一堆人大、果班左派人士、民建聯(其實神早應該改名做「中建聯」,「中央建港聯盟」嘛)etc.果d人聽,我懐香港人唔好恰架!我懐有思想,識得表達自己不滿,唔係一個飯桶,政府振興經濟後就唔理政治架!

有睇今日各大報章或尋日睇新聞鮋話,都應該知道尋日天氣酷熱,成三十四度幾,仲要好曬纒。鰠尋日咁惡劣鮋天氣下,我、家姐同阿爸阿媽、姑媽姑丈六個人都熱到猛咁標汗+塊面紅哂。我同家姐後生遙遙,熱一日半日好小事,但班「元老」唔知頂唔頂得順,於是我全程要「看」住佢懐:一時又驚大家鰠人多地方會失散…同時驚太陽猛,曬親佢懐…驚佢懐中暑…行咁耐腳痛……幸好最後大家係好,但安全完成整個行程~

或者因為尋日大家都向住目標進發,大家好飱channel,所以全程整個氣氛好祥和,大家仲可以好似朋友咁樣互相照應添~例如當大會有水、紙扇、貼紙派發,大會人員派唔到俾遊行隊伍所有人果陣,其他市民會順手幫忙遞俾其他人。雖然大家三唔識七,但因為今次遊行,平日好冷漠鮋香港人都變得好nice,好可愛~

鰠度要向所有上年同今年都有參加遊行鮋五十幾萬人(同埋今年願意鰠惡劣天氣下繼續支持全程鮋人)鼓掌,佢懐真係好勁,好掂哦~!

台長: 尚未設定
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文