24h購物| | PChome| 登入
2004-05-11 01:23:00| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

急救課程第二課

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

逢星期一夜晚,我例排去石圍角上急救班。
今次上半堂教左循環系統、休克及昏厥急救。
Missy一開始就講解循環系統入面心臟、血管鮋構造,同埋血液成分。我心諗:le d野我熟好爛啦,話哂讀左咁多年Bio喎,好easy唧……點知之後d野就好難喇……因為循環系統結構只係開場白,正題(急救)入面,其實唔需要有咁多le方面知識,亦即係話我學左咁多年鮋野可以放埋一邊。Missy之後問到好多問題,大家都唔識答,例如係休克同昏厥有咩分別?有乜野情況導致休克?點解病人暈倒後醒番會想嘔?一大堆問題就算讀過Bio都唔一定識,因為syllabus根本冇教(唉,你話我懐讀咁多書有乜用……)

教完一大堆書本知識之後,下半堂又到活動時間喇。
活動時間入面,我上一堂學左「大手掛」同「St. John手掛」,到今堂仍然唔係好掂——「大手掛」個平結成日放錯位,放左去冇傷隻手果邊鮋鎖骨窩(應該放有傷果隻手果邊);「St. John手掛」就成日太鬆……le兩樣野都有待改善。

今日Missy教多兩樣包紮方法:一個係包頭(for穿頭,爆缸),一個係包手腕(for手腕割傷、大量出血)。
首先教包頭,見Missy幫個靚仔包個頭包到又靚、又實用,成個海盜咁款好似好易,到自己包一樣「哩咁hae」……可能由於我個partner係長髮姑娘,要幫佢包頭首先要除左條辮,於是d頭髮就散哂,咁搞法不單要小心唔好整到人懐d頭髮,又難搵個後尾辕,搞到條繃帶好易甩出黎……包得太大力驚個patient覺得暈;太細力又驚會成頂帽甩出黎,好鬼難搞><
到佢幫我包應該都有同樣問題(只係我睇唔到佢包成點),睇黎為左考試順利d,我懐都需要考慮剃頭喇:p

之後教包手腕,今次好好多喇。我見Missy話要用窄帶,即刻左之前熨左好耐,超直鮋三角巾出黎幫partner包紮。包好之後,Missy一睇就知我用左新鮋三角巾,重讚我包得靚添~真好~^_^

台長: 尚未設定
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文