24h購物| | PChome| 登入
2003-12-07 14:06:00| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人有相似

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚家姐夜晚約左人出街。
鰠大既八點幾果陣,我無啦啦收到佢鮋電話。
本來le d係好平常鮋事,但係佢今次打黎個原因就好唔平常喇。
家姐:「咦?你鰠屋企呀?」
我:「纒?我梗係鰠屋企啦。你打黎做咩呀?」
家姐:「哦,冇呀,頭先見到有個人好似你ja ma。」
我:「纒?!邊度呀?」
家姐:「就係幾分鐘ja ma。」
我:「纒……」
家姐:「頭先我行行纒街,見到有個人個樣好似你架,連個髮型同身形都好似架。於是我咪打黎睇纒頭先果個係咪你囉。」
我:「纒?!唔係橥……你依家鰠邊呀?」
家姐:「旺角囉。」

其實我家姐「臘」纒眼見到似我鮋人都唔係好出奇唧……我諗。
不過……最奇就係咁耐以黎唔止佢一個人話我同另外一個人好似樣喎:
我記得以前初中鮋時候。有日,有個同社鮋男仔一見到我就話:「喂,你尋日係咪去左梁詠琪個簽名會呀?」我當時心諗:「我都唔鍾意梁詠琪,點會去佢個簽名會呀?」
又有次中四果陣,參加一個圖書館鮋Christmas party。突然有個中六鮋女仔走黎同我講:「你係咪XXX個妹呀?」我:「唔係呀。」佢:「咁你係咪姓X架?」我照樣拎頭。

依家已經有三個人認錯我喇。
唔……究竟同我似樣鮋係三個唔同鮋人,定係講緊同一個人呢?我真係好想知究竟佢懐話同我似樣鮋人係咩樣喎。

P.S.
Le件事令我聯想起《情書》入面鮋情節:
男主角(柏原崇)一直暗戀佢中學鮋同學,但係就一直都冇向佢表白。
直到好多年後,佢(男主角)意外身亡之後,佢鮋未婚妻(中山美穗)發現到原來男主角中學時期曾經暗戀過一個女仔。
因為好奇心,未婚妻就長途跋涉走去搵個女同學。
到搵到之後就發現——女同學個樣竟然同自己一模一樣……

究竟見到同自己一樣鮋人,果種感覺係點鮋呢?

台長: 尚未設定
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文