24h購物| | PChome| 登入
2007-04-18 19:49:14| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

憎死你~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天好唔開心,
好想搵人發洩,
好想話比人知你點樣點樣對我~
但係我可以同邊個講吖~?

係~
有時候你係好鍚我,
好關心我~
但係,
有時候真係唔明白你想點,
平日你點樣講我都冇所謂,
因為我承應我係一個少講野既人,
但係今日你同樣講呢番說話既時候,
我反而覺得有一種,
你好唔比面我既感覺,
我好想即時話你,
”你知唔知你好黑人憎?”
但係我有比面你,
唔想比人知因為咁我唔開心~

我即時比曬面色你睇,
我表現出唔開心,
唔笑,
對你冇反應,
你想我鍚你咩,
我冇~

我諗你都應該感覺到,
不過你一定以為我係做野做到唔開心啫~


你咁蠢,
一定唔知我係嬲你d咩~

唯有繼續去扮嬲~




呢一刻真係好想喊~
值得為你而哭嗎?


台長: 小麗子
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文