24h購物| | PChome| 登入
2002-11-27 18:46:49| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃 貫 中 揚 言 繼 續 唱 粗 口 歌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黃 貫 中 ( 阿 Paul ) 的 《 PLAY IT LOUD 》 新 碟 一 波 多 折 , 早 前 因 為 唱 片 封 套 設 計 出 錯 而 延 期 推 出 , 但 後 又 因 唱 片 收 錄 了 一 首 粗 口 歌 《 隱 形 人 》 , 歌 詞 有 一 句 是 「
X 家 鏟 」 , 故 在 送 檢 後 唱 片 要 加 警 告 標 籤 才 可 出 售 , 要 推 遲 一 個 星 期 才 能 面 世 , 今 次 是 阿 Paul 加 盟 環 球 唱 片 後 第 二 張 要 加 警 告 標 籤 的 唱 片 。

拉 前 輩 高 佬 泉 落 水
阿 Paul 對 於 唱 片 第 二 次 被 加 警 告 標 籤 表 現 輕 鬆 , 他 表 示 : 「 我 同 作 詞 的 劉 卓 輝 都 討 論 過 呢 句 歌 詞 , 係 咪 要 刪 除 , 最 後 覺 得 首 歌 的 勢 係 要 呢 句 , 所 以 咪 照 去 , 被 要 求 加 警 告 標 籤 係 意 料 中 事 , 我 唔 會 介 意 , 其 實 我 覺 得 『 X 家 鏟 』 只 係 俗 語 , 唔 係 粗 口 ; 以 前 的 粵 語 長 片 個 高 佬 泉 都 有 講 『 × 家 鏟 』 啦 ! ( 黃 家 強 話 歌 手 唔 應 該 唱 粗 口 歌 。 ) 家 強 講 得 對 , 做 人 要 有 禮 貌 , 不 過 有 時 藝 術 同 道 德 之 間 好 難 有 平 衡 , 所 以 我 都 會 依 然 故 我 , 繼 續 唱 粗 口 歌 。 」 而 環 球 唱 片 ( 中 文 唱 片 部 ) 總 經 理 黃 健 豪 表 示 : 「 我 地 係 依 照 法 例 去 做 , 但 《 隱 形 人 》 唔 會 在 電 台 、 電 視 及 巴 士 上 播 , 但 我 地 又 唔 會 刻 意 唔 主 打 呢 首 歌 , 只 係 暫 時 未 作 主 打 囉 。 」

版 權 所 有 © 2002 Orisun.com(HK) Ltd. All rights reserved.

別大驚小怪.
小題大做

嘩眾取寵都能形容這篇文章.

三個字真的會影響一張唱片的質素??
係你不識音樂,定係你地淨係識小題大做??
你地冇野做呀??
得閑要做下義工幫下人啦...
積福呀
個三句就可以叫粗口歌!!
你地都醒喎...
咁首歌知唔知講咩GA???
你地唔係唔知呀??
淨係睇到個三個字,開工囉
搵銀...咁我諗亞PAUL呢三個字唔比你都唔得啦...

聽說亞PAUL隻碟係因為印錯野,唔關送檢事,呢後新聞係你地報架喎!!又係到吹水啦!!
咁你地咪報導失實囉??

我唔想放呢D新聞上新聞台GA,但我好想大家睇睇...香港D傳媒就係咁狗...仲意個陣咪吹到你天咁高,唔仲意就亂吹亂寫.唉......冇品

台長: P仔
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文