24h購物| | PChome| 登入
2007-10-08 13:18:37| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃家強內地打天才波 一額汗(轉載)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黃家強內地打天才波 一額汗
08/10/2007

黃 家 強 自 從 Beyond 拆 夥 作 獨 立 發 展 以 來 , 今 年 才 首 次 推 出 「 處 男 」 國 語 碟 《 她 他 》 , 為 開 拓 內 地 市 場 , 家 強 日 前 展 開 了 為 期 兩 個 月 的 宣 傳 攻 勢 , 走 勻 十 多 個 城 市 , 接 受 近 百 間 電 子 媒 體 訪 問 , 期 間 既 要 「 打 天 才 波 」 又 要 「 執 生 」 , 令 他 抹 一 額 汗 。

家 強 坦 言 因 05 年 Beyond 巡 迴 演 唱 , 才 得 悉 內 地 有 很 多 歌 迷 支 持 自 己 , 所 以 決 定 推 出 國 語 碟 回 饋 樂 迷 , 然 而 , 當 他 憶 述 這 兩 個 月 的 宣 傳 之 旅 時 , 卻 百 般 滋 味 在 心 頭 。

節 目 主 持 愛 玩 即 興
家 強 透 露 每 天 都 到 電 台 及 電 視 台 接 受 訪 問 , 但 每 次 都 令 他 擔 驚 受 怕 : 「 節 目 主 持 好 興 玩 即 興 , 又 鍾 意 『 爆 肚 』 , 佢 地 會 無 啦 啦 考 我 天 才 , 突 然 拿 支 結 他 出 要 我 彈 首 歌 畀 佢 地 聽 , 有 次 個 主 持 仲 搞 笑 到 叫 我 邊 做 掌 上 壓 邊 唱 歌 , 好 彩 我 做 到 又 記 得 歌 詞 者 , 個 刻 真 係 要 識 得 『 執 生 』 ! 而 我 份 人 又 冇 乜 野 , 盡 量 做 到 都 會 做 囉 , 只 要 唔 危 險 就 冇 問 題 , 我 好 玩 得 既 ! 」

溫 州 歌 迷 乖 巧 團 結
在 內 地 宣 傳 的 兩 個 月 內 , 家 強 遇 過 不 少 歌 迷 , 但 他 大 讚 溫 州 歌 迷 最 乖 和 團 結 , 他 表 示 : 「 每 個 城 市 的 歌 迷 都 有 佢 地 的 特 色 , 不 過 溫 州 的 歌 迷 好 乖 、 好 團 結 , 佢 地 會 自 發 性 團 結 埋 一 齊 去 接 機 、 出 席 歌 友 會 , 就 算 好 近 距 離 睇 到 我 都 唔 會 話 好 瘋 狂 或 者 騷 擾 我 ! 」

**東方日報

家 強 早 於 06 年 已 計 劃 推 出 國 語 碟 , 但 為 遷 就 兒 子 出 世 時 間 , 故 延 遲 至 今 年 。
由 於 電 視 台 節 目 往 往 錄 影 逾 十 小 時 , 加 上 要 臨 時 作 出 應 變 , 令 家 強 身 心 疲 憊 。

台長: P仔
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文