24h購物| | PChome| 登入
2004-02-01 15:36:19| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃 貫 中 Band 房 狂 操 勁 到 爆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

曾 獲 美 國 格 林 美 音 樂 大 獎 的 著 名 搖 滾 樂 隊 Korn , 將 於 周 內 來 港 舉 行 演 唱 會 , 更 邀 請 黃 貫 中 ( Paul ) 及 他 旗 下 的 樂 隊 荔 枝 王 任 表 演 嘉 賓 , 阿 Paul 認 真 有 面 子 。

阿 Paul 一 直 是 香 港 Band 壇 中 流 砥 柱 , 被 Korn 邀 請 任 嘉 賓 也 覺 榮 幸 , 他 笑 謂 : 「 我 一 直 都 有 留 意 佢 地 既 音 樂 , 最 『 行 』 就 係 佢 地 架 啦 , 真 係 好 勁 架 , 我 做 表 演 嘉 賓 梗 係 要 『 勁 到 爆 』 啦 , 呢 排 好 勤 力 練 野 , 晚 晚 Band 房 都 嘈 到 爆 ! 不 過 我 唔 會 同 荔 枝 王 一 齊 唱 , 佢 地 還 佢 地 , 我 還 我 ! 」

美 加 錯 失 機 會

原 來 , Beyond 早 前 到 美 加 作 廿 周 年 紀 念 巡 迴 演 唱 會 時 , Korn 亦 正 於 當 地 巡 迴 演 出 , 阿 Paul 說 : 「 我 去 到 先 知 佢 地 咁 岩 係 個 段 時 間 巡 迴 , 我 梗 係 好 想 睇 啦 , 點 知 D 日 子 撞 唔 岩 , 因 為 我 地 去 完 美 國 又 要 趕 到 加 拿 大 , 睇 唔 到 都 有 D 失 望 , 點 知 一 返 黎 香 港 , 就 知 佢 地 會 黎 香 港 開 騷 , 我 地 成 班 人 即 刻 走 去 撲 飛 , 買 晒 飛 之 後 , 先 收 到 大 會 通 知 , 話 想 邀 請 我 同 荔 枝 王 做 嘉 賓 , 開 心 死 啦 ! ( 咁 D 飛 點 呀 ? ) 咪 賣 晒 畀 身 邊 既 朋 友 囉 ! 」

荔 枝 王 被 睇 中

前 晚 , 阿 Paul 與 荔 枝 王 在 Band 房 分 別 綵 排 , 荔 枝 王 出 碟 不 久 即 被 睇 中 , 四 人 異 口 同 聲 笑 謂 : 「 我 地 要 證 明 畀 佢 地 睇 , 香 港 都 有 我 地 呢 D 樂 隊 , 可 以 『 行 』 過 佢 地 架 ! 」

**東方日報

台長: P仔
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文