24h購物| | PChome| 登入
2004-03-16 23:42:04| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16.3.04!~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇ 沈晚好在有阿瘦send張佢張求職信俾我作參考!但都係打得天一半地一半!!哈哈所以有約左阿瘦同阿Vie 早返!!(我地己經慣左早返!!)In face,我有d 唔係咁想見因為我自己驚之餘,又怕好似無誠意咁!!因為又要返學,6月之後先返到!!但打完俾曼頭...聽去講講下...又好似去見好d咁wor!!唉!!!我真係一個煩人!!
◆◇ 今日同阿Vie 係火車站買左$6/2 0既芒果布甸!!好好味呀!!放學,Vanna &阿Vie都有食多次~~!!!今日上堂都無咩好講呀!!又係玩下食下咁過!!唔知呢....愈黎愈覺得我班d男仔...唉!!!唔識講!!
◆◇ 我覺得我地5個唔知邊幾個行埋有好多野講!!Vanna 有個朋友仔都係打波ga女仔!!我同Vanna 時不時都無講起佢,而我今日就估中左佢同我一樣係人馬座!!因為聽聽下...覺得佢同我有d似!!但我就比佢失敗啦!!哈哈!!
◆◇ 我最鐘意都係人馬座!!
◆◇◆◇最近睇左好多漫畫(狐忌是其中之一)好好睇呀!!!!而Hunter...我真係好唔想"卡爾多"死呀!!!因為我都幾鐘意佢0架!!!u_u!!唔開心!!

台長: 彭彭
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文