24h購物| | PChome| 登入
2004-01-05 23:47:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

開心的一日!!!5.1.04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

▲▽ 今日又一早起身畫Sketch~~我的遊樂場,一面畫一面會諗緊d小朋友會點玩啦,鐘唔鐘意玩啦!!如果係我我會點諗,點玩,同鐘唔鐘意.....等等等!!!當然我畫得出大部份我都係自己鐘意的!!!哈哈
▽▲好開心!!終於都有得睇返Da Da Da (外星BB撞地球)睇得好開心0既我!!!呵呵
▲▽拎完相就返學~~~好開心拎到相,因為次次我都會好擔心拎唔到!!!之前我俾佢騙過幾次.....所以...好無信心!!!(天水圍快圖美)今日好似咩都好順利咁!!Yeah!
▽▲今日又上Rosa 堂!!都幾無聊下,但同阿Vie,Vanna,阿瘦....等玩得好開心!!!
玩紙!!!!哈哈哈!!!!笑死我!!胎教好重要??ha ha ha
▲▽放學我同阿Vie,阿瘦,Vanna and 阿凱落左Mong Kok !!我第一次食Q 餅(超級朱古力)好好味呀~~~呵呵!!!我以為我個咀都算大~~點知....哈哈!!!搞到成手朱古力~唔得下次我要再挑戰過~~~~( 呵呵 !!!外人係唔會明0既啦)
好失望呀~~~蹾唔到我想要0既EPSON Printer ~~~但到左波鞋街又開心返曬~~~哈哈
我見到我個對0既大版~~好可愛呀!!!I Like It ~~~睇左好多鞋~~~搞到我又好想買啦~~~好衰0架~!!!=_=
▽▲之後去左文館~!( 1.11 我會努力0既啦!!哈哈)
***今日....唔知放咩相好tim!!!咁好啦....就放.....呵呵呵***

台長: 彭彭
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文