24h購物| | PChome| 登入
2004-08-17 15:14:44| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16/8~a happy day~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本身今日好唔開心,因為尋晚的事,所以無去補習,去左街.

同konni一齊我會輕鬆 d,自己都唔知點解.近排發覺自己都唔係咁中意將d野講出泥,可能個個都有唔開心,費事再影響到佢地,過左就算...

不過佢地又唔覺意"乙水"返我開心wor~~
konni 陪我買野發洩la~~you"re always ready for me~~
mr.yu 幫我set到icq收到file la~呢條係我唔開心嘅導火線..所以要多謝你~
重有ar ting,應成送個電視比我ar~~仲有delivery tim ar~~希望真la~~~haha..

仲有tomorrow 我去到食buffet la~~上次miss左~~hee~~開心~又帶我去街~~

台長: Emily
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文