24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 05:09:39| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

悠閒的一週

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好悠閒咁過左一個禮拜~
係呢個禮拜我真正咁體驗到咩係暑假囉~!
真係.......爽呀~!
好耐無試過過d咩頹廢既生活.......
得閒就打下機、睇下電視、同fd吹下水、
仲有我呢年好少做過既活動----訓晏覺~! ^^
嘩~! 好耐未試過訓晏覺啦~
記得以前一得閒就訓下........你話幾咁爽呀~!
=.= 不過就比人話係豬.......
無耐啦~! 唉......人地得呢個禮拜可以咁悠架咋
比我做一個禮拜豬啦....... 再咁捱落去條橡根真係會斷架~!!!

查實我都唔係日日留係屋企姐.....
唔知係唔係病到呆呆地....就咁就被爸爸說服左去join physical!
(=.=" 唔知點解有d趕鴨子上架既感覺....... 無奈~!)
雖則我話過要減肥姐...... 但我成日都係得個講字架啦~!
之後我未又係野照食,豬照扮~! 哈哈~!
=.= 不過家陣唔join 都join 左..... 大拿拿拎左筆錢出黎無奶油唔去架!
唉........不過一定要人逼我先會去架啦.......
因為我實在太懶啦~! 哈哈 ^^

唔知係未好耐無試過發毛咁係屋企har~
har落又覺得好鬼正! 完全無晒果d要面對街外人果種壓力~
=.= 自從做野開始就發覺人事關係實在太複雜啦~
成日都好驚自己得罪人都唔知..... 比人跣又唔知.....
唉........ 有時唔去social又唔得....... 又想慳返d錢喎~!
真係左右做人難呀....... >.<
不過~ 好彩今日同爸爸去左shopping relax下姐~!
=.= 每一次都係咁架囉....... 明明係佢話要買野
我仲誓神劈願咁話唔買野.....
點不知兩條友都係買到一袋二袋咁返屋企......重到丫!
呼........ 行完街食完飯之后又去左海旁到吹海風傾計~
望左黑炆炆既海查實我係有d驚架....
因為我係仲未識游水架....... 不過吹海風果一下真係好舒服~
可以暫時忘記現實中種種既煩事~ 暫享與大自然一起的一刻~
真係爽到呢......... 正呀!!
不過最衰就係側邊有人係度唱歌嘈住晒.......
比人享受下寧靜既一刻都唔得.... 可惡 "/!!

聽日杜杜約左佢個fd去買國畫野~
咁我就唔洗陪佢出去行下...... 哈哈~ 又可以係屋企har啦!
=.= 唔知點解呢兩晚都好夜先訓得著......
呢排都唔係好多野諗姐......真係唔明~!
聽住古巨基既新碟同埋爸爸send黎果首 I still love you
感覺真係好舒服..... 不過果隻 I still love you 真係有d悲囉
連日黎勾返起一d我已經唔想再諗唔想再煩既事
可能一切既野都唔關我事
可能你呢排因為你地既事而好唔開心
可能你因為你地既問題而好煩
但請唔該唔好搞到我囉..... 我唔係你既出氣袋丫
我無義務失驚無神比你串架~!
如果真係朋友既....... 我覺得我一切已經做到仁至義盡囉~!
果陣時既事...... 我知道唔係你一個人既錯~
唔夾就唔夾..... 即使是一些傷人的說話,都已一一承受過
如今......已不想再承受~! 因為你已再沒這個權利的了.....
而我.......亦不再是昔日的我...... 不會再毫不抵抗的任人傷害~
所以基於朋友的立場......請你尊重你自己、尊重一下我
=.= 雖然好多人都唔認同我同你做返朋友呢一個做法~
但我覺得........... 過去便過去了~! 經過一年的時間後.....
一切的傷已結疤~ 所以.... 哈哈~ 唔知呢~! ^^"

( 傷追人-- 古巨基
我最多 把軀殼暫時就當不屬我
麻木去受你 最後重擊一趟
怕什麼 我堅拒為情敵駁火
傷口早已忘我 分開得夠清楚 )


另外,我其實都幾想同k仔講對唔住架......
因為自己一時既好勝,一時既任性.....
我好似講左好多傷人既說話....... sorry~!
睇完wasabi 本小說後,我發覺人係唔可以咁任性架
因為..... 係會有報應架 >.<
而且鍾意一個人並不代表擁有
等我學下爸爸咁型先~! (=.= 我知道左之后真係覺得佢好瀟~!)
這個傷...... 我想經過呢個暑假後亦也開紿結疤了 ^^"
不過同時我發現了一件事....... 就是:感情事切勿隨便~!
因為傷人的同時......自己亦可能會受到傷害,
不想再做一些後悔的事情了~! ^^|||

突然間覺得自己老了很多...............慘了 >.<"

( 放過自己--吳浩康
講得好聽 彼此錯愛
講真心話 彼此虐待
願我們能叫私欲撇開 忍耐有新歡搭檯

放過了我 苦戀錯愛
過去了的始終比不起現在
就當懷裡那位是拓哉
接吻到想分開 都一定分開
假如未看開
不如 忘記這 接力賽)

台長: 小露露
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文