24h購物| | PChome| 登入
2004-07-27 01:02:04| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I LOVE HONG KONG

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天無聊地與爸爸香港一晚遊~
發覺香港真係好靚好靚~!
好鍾意香港既夜景~
五光十色既燈光、激光...簡直一流~!
搞到我到忍唔住係海旁講左一句:I Love Hong Kong!

今日遲左出門口,搞到今日補習遲到....實在好唔好意思^^"
不過遲到既我卻係上路途中撞到好多人喎~!
首先係k巴撞到斌哥啦~! =.= 稀客...唔知點解會係k18度撞到佢
佢明明唔係住呢邊架~! 不過唔理~!
然后係火車站撞到獅哥哥啦~! 仲稀~ 好似好耐無見過佢啦喎~!
嘩....獅哥哥唔知搞咩....瘦到丫....好似欣宜咁纖左體囉~!
得返個頭骨咁~! 哈哈 ^^" 仲要講野唔正喎....
不過估唔到佢咁勁係大公度做丫~! 佩服佩服~!!

補完習之後我就約左爸爸係灣仔地鐵站度等...
天呀~! 搞乜鬼今日咁多人架~!
雖則書展係最后一日姐...都唔洗咁鬼多人架?!
逼到呢.....我完全係被人逼到想死囉....!!!
因為我今日補得晏既關係,我同爸爸亦只係有2個鐘頭多d掃貨!
唉....唔知係唔係太多人呢....搞到我無咩心機睇野囉...
每一個攤位都係逼到阿媽都唔認得~!
而且我又唔係好似爸爸咁有晒target喎....
所以最后尾我係以3:13本書輸左比爸爸架..... /."
不過我今次又買左個新既新幹線八達通套同file~! 哈哈^^

之後我地就返過去尖咀搵德仔睇期望已久既天象電影啦~!
睇戲之前我梗係首先抆德仔去LCX買我睇中左好耐既背囊先啦~
哈哈~!! 終於買左個"sharp"醒非常既背囊,勁開心!! ^^
食埋情迷海龜pizza之后我地就去左睇戲啦~!
(=.=" 最搞野就係係huthuthut度遇到秋生校長...)
=.= 不過無我想像中咁好囉....因為我睇到好頭暈...
唔知係因為怕高定睇唔慣啦~ 總之係勁頭暈....真係屎呀! >.<
之后我地就扮晒遊客咁去左睇動感之都既噴水激光表演
同埋行左呢個星光大道.....呢2樣野果然係只岩遊客行呀~!
真係廢到呢.....

不過今日真係玩得好開心....
係累就累d姐....
唉....聽日又要晨咁早起身補習...真慘 >.<



台長: 小露露
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文