24h購物| | PChome| 登入
2004-03-05 23:07:02| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

公關? 記者?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈~
咁又過左一個禮拜啦~
話咁快又到左happy friday~
終於有2日可以休息下唔洗對住個死o靚妹啦!
不過算啦~ 話晒佢都係我米飯班主,唔得罪得架 ^^"

今日上news writing 果陣勁毒囉~
事緣我地講緊突發新聞果陣玩咩好喎~
跟住就拎左李生出黎玩,點不知愈玩愈毒,毒到bowling姐都同我地玩埋一份
詳細毒料就唔方便係度講啦! 因為呢個係我地班既秘密 wakkakakak

係break 果陣見到LG1擺左個promotion 喎~
跟住未行過去睇下囉~ 嘿嘿 ^^ 我係一個好8既人黎架~!
原來係東瀛遊搞course~ 話事話呀~ 600蚊可以考到領隊牌好似真係好抵咁喎
而且之後可能又有機會可以帶遊學團去日本玩,可以學野又可以玩
呢d機會唔係成日都有架~ 而且呢排改變左自己既睇法,
而家我仲係讀緊書,有多d時間去學野,唔趁而家學唔通到左老啦,要出黎做野無時間果陣先黎學咩?! 而且而家有一個咁既機會放係度,機會既野睇你把唔把握架姐~ 另外機會既野又唔係成日有喎,錯過左就無架啦~! 所以.....我諗呢次我都會玩呢個course架啦~ 哈哈!!
k仔:無錯~ 人係會大,人係會變架嘛~! 只不過睇下呢個變係變好定變壞架姐~ ^^"

聽完分科講座之後,我覺得自己好似有左一個好明確既方向囉~
就係我終於有左決定啦~ 我決定揀 PRA!!!!
我發覺我好似適合讀公關廣告多d,因為.....我不太適合一些太嚴肅既話題!哈哈 ^^ 而且creative 既野好似好玩d,另外佢又唔洗出去日曬雨淋喎,雖然都會係辛苦,但始終係室內呀~ 嘿嘿~ ^^" 希望唔好咁多人揀PRA啦~ 因為巴美我真係好想讀架............但人地GPA又唔夠高喎.........wakkakakaka

同一個新既人一齊溝通上梗係會有d問題架啦~
不過我相信呢個問題會好易解決既,問題就在於兩個人有冇心,同埋肯唔肯抽d時間出黎架姐~
時間?! 以前最不在乎既東西,而家竟是最珍惜.....
唔知係未人大左,覺得時間愈黎愈唔夠用呢?!
哈哈~ 呢d野都係順其自然啦~ 慢慢我may be 會知點處理架啦 ^^"

大mickmick?! 大mick哥?! 呢個名好嘔心呀..........

台長: 小露露
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文