24h購物| | PChome| 登入
2004-10-27 21:37:15| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

俾肥徐既.. ..."

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

反骨仔 - LMF

[今日我要收你皮軃你旗 ]
[你咪日日係度呀支呀jor認屎認屁]
[你條撚樣有幾多料大家心撚照]
出黎行古惑個個都想做大佬
[你淨係識得響度聲大夾惡]
[有事就要我地班兄弟周圍頻撲]
[上刀山落油鑊搵命博]
[你條撚樣就日日係度索可樂]
今期我個朵好似雷咁響
你回能晒塘就唔該你俾個位我上
長江後浪推前浪就係人都知
[唔該你閃撚開撚能阻夠住]
[總之你個撚樣就害到我無運行]
[跟左你咁耐就都係岩岩夠兩餐]
又要賣老翻又要帶女上馬檻
收到風俾人斬有事又唔企出黎撐

食碗面反碗底想做反骨仔
想起我飛腳仲想坐埋我個位
你毛都未出齊做野冇大冇細
比個球場你睇已經益左你條契弟
你知唔知你只不過係我身邊一隻狗
叫你企就企走就走咪咁撚多口
得果幾十兩友就想同我鬥
你都戇撚九今晚我就要你橫屍街頭

* [行撚開啦 死老鬼]
家陣要改朝換代俾我上位

夠膽死係阿公裡面做內鬼
等我黎劈九死 你班反骨仔 *

Rap:嘩果D殺氣簡直令人透唔過氣
今晚唔係你死 就係佢返唔到屋企
明明淆底又為左大佬企出黎
你斬我我斬你斬到廿一世紀
斬斷佢隻手斬甩佢個頭斬埋佢老豆
究竟呢種風氣係由幾時開始
係咪因為太多江湖電影漫畫同雜誌
Repeat * * *

((( "[]"住果d係俾肥徐ga!!))))

台長: 低b仔
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文