24h購物| | PChome| 登入
2016-02-14 10:00:00| 人氣557| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【LYRICS】 Ellie Goulding - How Long Will I Love You

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



(from the About Time OST)


source / S.C.O.歌詞翻譯.想法.空間



Artist Ellie Goulding 艾麗·高登
 
Album Halcyon 翠鳥寓言/Halcyon Days 翠鳥時光
 
Year 2013
 
Title How Long Will I Love You 我會愛你多久 電影主題曲 About Time  真愛每一天

 
How long will I love you 
我會愛你多久?
As long as stars are above you 
只要星星還留在那夜空
And longer if I can 
可以的話,我想更久
How long will I need you 
我會需要你多久?
As long as the seasons need to 
隨著季節需要的持續
Follow their plan 
一切仍然如它們的去

How long will I be with you 
我會與你長長久久嗎?
As long as the sea is bound to 
只要海一直存在
Wash up on the sand 
繼續拍打著海沙


How long will I want you 
我會渴望你多久?
As long as you want me to
只要你同樣想我
And longer by far 
我會愛你比你更久的
How long will I hold you 
我還會在你懷中多久?
As long as your father told you 
只要你爸爸告訴你
As long as you can 
只要你願意

How long will I give to you 
我會為你付出多久? 
As long as I live through you 
只要你和我在一起
However long you say 
無論你說要多久

How long will I love you 
我會愛你多久?
As long as stars are above you 
只要星星還留在那夜空
And longer if I may 
可以的話,我希望更久

We're all traveling through time together
我們攜手在這條旅途
Every day of our lives
在我們生活的每一天
All we can do is do our best
我們能做的,就是盡其所能
To relish this remarkable ride
好好享受這非凡的路程

台長: 吉高小粉吃玄餅配生茶
人氣(557) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 音樂無界 |
此分類下一篇:【LYRICS】阿蘭 - 千古
此分類上一篇:【LYRICS】 Ellie Goulding - Your Song

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文