24h購物| | PChome| 登入
2005-05-16 11:59:48| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星球大戰

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排几個星期日, TVB播星球大戰, 仲一次過播返晒咁多集, 連埋就黎上畫果集o既星球大戰前傳III, 星球大戰已經有六集咁多啦! 我以前好細個果時睇過一集, 係邊一集都唔清楚lu. 雖然我唔係星球大戰迷, 今次TVB播返晒, 我就一於追播晒啦, 剛剛睇o左星球大戰前傳I & II, 都算几好睇啦, 不過我問過d fd, 佢地睇完都唔係太明白個故事講d咩喎, 但係我又唔覺得個事故係好難明白o者!

星期六打玩隻武藏傳2, 就冇game玩lu, 新game又未買喎, 搞到星期日好無聊, 好悶, 唔知做d乜好添! 中午同媽咪同家姐飲完茶, 係屋企附近行o左一陣, 都冇買到d咩, 就返屋企lu. 差唔多4:30pm, 就去o左個fd度打機, 打高達, 打拳王. 我地冇野做悶悶地果時就係打黎兩隻game o架啦, 因為都唔知仲有d咩game打好.

台長: 生蠔仔
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文