24h購物| | PChome| 登入
2004-08-31 10:19:53| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

龜井鐵板燒

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日同明珠兩個人去左呢度食野, 雖然係係女人街入面, 但係門面同裝修都唔錯, 而且由入門口開始所有既招呼都係好親切既, 連我地拎住把濕左既遮都幫我地放好.

我地坐左係吧台前面, 剩係揀食物都揀左十幾分鐘, 呢段時間入面, 所有既服務員都無過黎煩我地.

到我地揀好準備落單既時候, 即時有服務員幫忙.

等候食物既時間比較長, 呢段時間服務員加茶既次數都好密, 無話等無哂茶先加, 而且每次都聽到唔該之類既說話.

到傳上食物, 服務員亦無話放低就走, 反而係幫忙整理碗筷, 令有限既桌面可以放好所有既野.

係食物方面, 呢度既鐵扒雞扒都唔錯, 反而我覺得個野菜炒麵就略為偏淡, 至於雞翼則無甚特別. 不過整體味道都係唔錯ge~

而且我係等候過程中見到師傅對每一碟食物都好用心去整, 而且油煙都唔算好大.

到埋單既時候, 服務員亦免費送上雪糕.

直至我離開既時候都無見到有一個服務員既服務係唔好ge~~

台長: 域旗
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 美食情報(食記、食譜、飲品)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文