24h購物| | PChome| 登入
2004-01-27 23:13:51| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔門露營

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



** 一月廿三日 **

呢日天氣已經好凍, 大約十二度左右, 天文台話之後兩日市區會降至八至十度. 今次大鑊啦.

** 一月廿四日 **

出發日, 我地一行十人向塔門邁進, 連本來去唔到o既冰冰都可以順利起行.

十一點, 到達鑚石山地鐵站.
十二點, 係百徍shopping~~
兩點半, 巴士開車.
三點半, 由歡哥送我地去塔門.
四點, 到達營地並開始鑥營. (天氣一直良好, 氣沩合適)
六點, 一切準備妥當.

呢個時候, 我同甘甘根據地圖所示沿石灘向呂字疊石進發, 希望去到上次無去到o既塔門洞, 點知一直都搵唔到.
到達呂字疊石, 我地突然希望爬到石頂, 所以乜都唔諗就爬左上去.
其中一步有上身有少少向後傾,好彩馬上伸手捉返實,否則都唔洗返黎.
依家諗返都冇少少驚. hehe
我同甘甘上到石頂當然係影返幾張相先落返黎啦.
落黎果陣輕易而峄, 終於完成心願. yeah~~~

七點左右, 我地開始打邊爐啦. 

滾呀滾~~~
個gas爐唔係咁生性, 郁下停下, 我地足足用左一個鐘頭先食到第一粒牛丸.
好美味呀........

中途有雜草飛到食物上亦都會照食可也...... hahah

如事者, 我地由七點開始打邊爐直至凌晨一點左右, 其間飢寒交迫.
因為氣沩下跌得好快, 我由著兩件衫増加至五件衫都未夠, 頸巾冷帽手套梗加係唔可以放低添呀.

打邊爐途中o既娛樂就只係望星同講笑.
好彩, 我地當晚唔止見到北斗七星, 仲見到流星添.
雖然好凍, 但係望住天上的繁星都已經值回票價.

食完之後 (絶對未飽), 我地好快走返入營入面,因為出面太凍啦.

入到營後, 我感覺到地下有寒氣湧上, 難而成眠.
因此整晚時睡時醒直至第二朝.

** 一月廿五日 **

是日天氣晴朗, 太陽猛烈!!
今日氣溫酷熱, 曬到踎.

今日第一個節目係食早餐, 之後我同甘甘軍曹行去對住石灘方向玩"穿雲箭", 點知煙花向草坡降落, 並且著火, 我同甘甘立即走落去踩熄火種同埋去石灘玩過.
hehe

玩完一排煙花, 我地返上營地邊玩炸蛋同炸屎. hahah 原來仲好玩架.

之後, 大家開始執野啦.

就係甘甘佢地去左洗野o既時候, 我自己一個向石灘另一方向進發, 點知俾我去到塔門洞. 正!! 可惜其他人無法睇到.

其後, 我地所有人一齊再去呂字疊石影相. 今次到阿元爬到石頂, 又一勇士成功了.
yeah~~~~

影相過後, 我地終於要離開啦...........

就係咁, 我o既第一次露營就玩完啦.

唔知幾時再有機會呢?
hehe

:p

台長: 域旗
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文