24h購物| | PChome| 登入
2003-08-20 22:41:18| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

南丫島之旅........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

成個旅程都好開心,雖然人小小,不過都好好玩! 昨日入到南丫島都成三點幾四點所以本來我地諗住落沙灘都冇去到!咁我地就o係間屋度o係咁食零食,大家好似皇蟲一樣,haa..跟住我地就玩uno去決定邊個洗菜同洗碗!哈...個過程真係開心,大家都唔想洗事後碗所以好緊張,最終我都選擇到我想做的..就係洗菜呀! 洗完野我地就開始打邊爐! 食完之後我地就去左沙灘,沿途行去真係剌激呀,又黑啦,有狗啦,同埋明珠最驚的"青蛙"!去到沙灘開始行雷閃電落大雨,我地就坐埋一邊避雨!冇野好做,大家開始o係度玩沙!不過我覺得o個個氣氛傾計幾好!另外我地見到兩個阿叔唔怕行雷閃電落大雨,照o係沙灘度游水同跑步!勁呀! 當然我地坐左一陣見冇乜雨我地就返去!返到去我地6個人一齊洗腳,然後我就牽起左水戰,我拎住花晒向住simon條褲度,hee...當然中招啦!跟住就一陣混亂大家濕左少少啦!然後開始沖涼呀,食糖水呀! 另外租左一套鬼船睇,睇完我地就玩truth or dare! 基本上大家都揀truth,只係試過一次揀dare, 不過大家圍繞住都係問感情事!玩玩下都係自己講下,其他人問下咁各自分享下咁!跟住5點半就訓左lu!九點幾就起身,煮麵呀,洗下碗呀同落樓下行下咁! 就o係咁完結左呢個追擊終極營!不過搭搭下車我發現留左部相機,嚇到我即刻精神晒,即刻打電話,好彩佢地話執到!不過我就要專程入去拎番,冇法,鬼叫自己大頭蝦!返到中心當然繼續做野,仲要處理星期日餐檯安排o個d煩野!好彩都攪得掂!攪到我今日係劇場最後一次我都冇陪佢地,只係最後o個15分鐘亮一亮相咁!返到屋企又要相埋o個d分組名單,煩到暈!所以而家好眼訓,不過都未訓得住因為我地買左蟹,食埋就訓lu!! bye!!

台長: orange
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文