24h購物| | PChome| 登入
2003-12-28 00:37:00| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大家好, 好耐冇見呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

大家好, 好耐冇見呀!係咪掛住我呢.....HEE.....
近排終於冇咁忙因為唔使返學基本上中心D PROGRAM又唔係好多!
前排又要考試又要寫PAPER忙到飛起! 另外O係一間小學帶左一個廣播小組,好開心最衰時間短啦,如果唔係可以教佢地多D野!
前兩日去參觀嘉頓,好開心我自己都整左個麵包,本來係一個雪人來的, 但焗完出來都係雪人但變左一個盲左的雪人因為本來放在眼及鼻的提子甩左, 唉..........
平安夜O個晚真係好平安因為O係屋企訓覺,聖誕節就同D朋友去BBQ! YEAH...我最鍾意的BBQ!! 我有兩個朋友會O係2月結婚一個21號另一個就22號, 真係替她們高興我仲請埋假啦!! 真係恭喜恭喜!!
我以後會勤力D寫日記啦,費事俾人話變月記或雙周記呀!!
多謝支持!!!

台長: orange
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文