24h購物| | PChome| 登入
2017-06-11 05:22:30| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

銀行開戶一問?For 17歲

標題:

銀行開戶一問?For 17歲

發問:

我今年17歲,我就想問個銀行戶口,就咁可以提款,存錢,過數就得架喇, 1.我想問中銀ATM同恆生ATM邊個好D 2.我知中銀申請就唔洗指定要入幾多錢,但恆生開戶係咪一定要入500? 3.我想問係18歲之後我應該點樣處理現有既ATM戶口?同埋我想問係18歲後如果我戶口冇足夠既金額係咪會俾人扣錢? *4因為我唔係係香港出世,我係中國出世,我冇出世紙正本,我淨係得張大陸出生公証書影印本,上面有寫呀爸同呀媽個多名,得唔得架? 5.我想問如果係申請ATM戶口,18歲之後可唔可以繼續用(ATM個種模式)? 更新: 第一行係"開"唔係"問" 更新 2: 我有香港永久居民身份証但就冇出世紙

最佳解答:

1 兩者都好. 記得開銀行戶口, 最低要求, 一定要帶[ 住址証明] 你父母的名也可. 2. 中銀戶口有一種叫[ 提存易] 戶口. 這戶口是不會限制你一定要有5000元餘額不動金在內。好多少錢的人用就最好了. 也避免被銀行每月扣50手續費。. 但要注意. 持有這戶口後. 你只可以用提款卡做轉賬、提款. 先唔洗收20元手續費.櫃台只能使用存款 是不收手續費的。. 恆生戶口, 一定要有5000元餘額在內(不動金) 如果唔想被扣錢. 可以轉開一個學生戶口 / 打工人士的出糧戶口. 那是不會有限制。當然如果你只有17 age , 係學生. 就要出示學生証、學校地址,電話,做申請。如果是工作者,就要出示公司地址, 電話, 申報每月人工有多少. 。有個好處的,用櫃員機可以轉賬去匯豐銀行。好方便,。 3. 開左戶口後. 一路使用下去. 無須理會係唔會18age之後. 冇關係. 你幾多age. 如果你選中國銀行. 你講要開[ 提存易] 就得啦. 如果你選恆生銀行. 你講要開學生戶口 / 出糧戶口. 就得啦. 4. 大問題喎. 如果你沒有香港身份証, 是不能在香港任何一間銀行, 開戶口的。.一定要有香港(小童 / 成人) 身份証. 先可在銀行開戶口的. 5.你一直都講錯個名稱 ! 銀行開戶口. 只有一種叫[ 活期儲蓄 ] 這個戶口開左後. 會有一本存摺及提款卡比你. 你可使用櫃台存款, 也可使用櫃員機提款及轉賬. 使用櫃員機功能. 先叫做ATM. ATM是一個功能. 不是戶口的名稱

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

< async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"> 其他解答:

台長: opi84lg93j
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文