24h購物| | PChome| 登入
2017-06-07 07:45:02| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

理科會考溫習問題..會唔會太遲.20分!!!.--!!!

標題:

理科會考溫習問題..會唔會太遲.20分!!!.??!!!

發問:

我係09年的會考生..我7月幾果陣無咩點溫書..8月幾果陣都耐唔耐溫一溫..到左今日8月17..我都唔係溫左好多書..我想問..1.我現在開始溫會唔會太遲??2.太多數人係太約幾時開始溫書?3.D人話PHY CHEM BIO 係要靠做得多...我現在點樣開始做??4.如果我要買D EX黎做..買邊本好.???5.我MATHS唔係幾好..有咩方法??我係用英文教..我連識都唔係好識唔好叫我做?做之外我仲可以點??6.依家的我係冇可能有14分GE..我可唔可以追到20分?[[... 顯示更多 我係09年的會考生.. 我7月幾果陣無咩點溫書.. 8月幾果陣都耐唔耐溫一溫.. 到左今日8月17.. 我都唔係溫左好多書.. 我想問.. 1.我現在開始溫會唔會太遲?? 2.太多數人係太約幾時開始溫書? 3.D人話PHY CHEM BIO 係要靠做得多...我現在點樣開始做?? 4.如果我要買D EX黎做..買邊本好.??? 5.我MATHS唔係幾好..有咩方法??我係用英文教..我連識都唔係好識唔好叫我做?做之外我仲可以點?? 6.依家的我係冇可能有14分GE..我可唔可以追到20分? [[ 自問係一個好懶的人..好難日日持之以恆咁溫書..但成績中上..]] 7.自修室之外..屋企之外有冇咩地方可以俾我溫書.. [[唔可以太靜..唔可以太嘈..]] 唔該..20分!!唔好COPY人地D答案..多謝 更新: THX >3

最佳解答:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

< async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"> HiHi! 我都係09年理科會考生=] 你依家溫書係唔遲的, 定d黎(但你10月先追就遲左d) 放心, 我問左好多人, 有7成未溫(其它個3成係勁人, 佢地已經操緊好多科既passpaper) 我本身係有補習, 我會上完一堂之後返屋企溫返,再隔幾日溫多一次, 我發覺真係好有用(記得唔好覺得煩) 我冇仲坊間d ex的, 因為我覺得溫補習個d已足夠 你知唔知坊間d ex好多都隔左幾年架la, 反而補習就會教你最新既野, 教你考試趨勢 而我自己本身會將bio 每個topic有邊年考過寫低, 其實依個係o係溫書之前係好重要而好多人都唔知, 因為咁樣做可以大概知道09年邊d topic比較重要, 跟住自己按輕重去溫書, 咁就可以係最短既時間溫到最大既書(我都唔知自己講緊乜= =') 我覺得自修室太多人, d人成日都將張chair拉黎拉去, 我覺得好煩!所以我會係屋企度溫 呼!終於打完!我地09年一齊努力吧=]

其他解答:

台長: oob73zj92b
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文