24h購物| | PChome| 登入
2003-11-12 21:47:58| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無意義感言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔…
突然好懷念F.5
每日就係番學,然後走,番學,然後走,無野要承擔,唔駛面對「人」
人際關係係我最弱既一項
1)因為我唔識忍,一唔妥就即黑面,個個都知我唔妥
2)我好神經質
3)我好介意人地既睇法,唔能夠由得d人講自己然後繼續be myself…呢d唔係無格,應該要諗下個原因,點解d人會咁講自己,然後睇下有無辦法改進
不過我都幾佩服d人咁自我既,無視自己乞人憎,繼續做果d野



之前,我會睇呢d關係睇得好淡…
就算有人話我,有人誤會我,當我想解譯既時候就會覺得好累,好無力,然後就會諗:「算啦,你中意點諗就點諗啦」
覺得大家好煩

鬧就鬧啦
誤會就繼續誤會啦
話我衰就話啦
你地想點就點啦

雖然好自我中心,好一個人咁,但果陣我無呢d煩惱,學校所有野都唔關我事咁,淨係覺得番學係義務

升到上來,要做野,要對人
開心,無話唔開心架
大家都好好,
但有好,就會遇到d唔好
人就係咁,對負面既情緒會特別敏感同持久,對唔好既人,或者我唔應該用唔好,應該話d唔夾既人,絕對地影響自己情緒,加上佢地做既野直情影響到其他人既進度,但又不自知…

不過,我唔應該話人
好記得有個人講既一番說話:自己都唔係perfect,有乜資格話人地唔好?


我話緊人果陣,
人地都係咁話緊自己


唔知自己想講乜
um..張相果個係aya,GO個gf~
以上

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文