24h購物| | PChome| 登入
2003-09-22 22:45:22| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

滿足^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛剛check留言,
發現有朋友以外的人看我的無聊頂透新聞台…好高興哦!!^^
果然選擇放上V6的照片是明智的決擇!
希望能夠認識更多的朋友^^

唔…先告訴那位朋友:我有看到an.an的照片!是有點被嚇倒啦…有點想不到是全裸!不過其實我不介意自己的偶像nude的…可是照片拍得不夠好啦!(外行人意見||)
那…就先期待准一的新劇吧!!!><
這幾次都是TVpia的內頁照!很體貼吧?他和深津繪里很合襯~~~~~~(心)

@@@@@@@@@@@@

今日搵左ms tang…
唔知個year plan 得唔得呢?
我好滿意架!!
希望能夠成功啦!!!

做hse 野…好累…
頭先行番家,好累…
個人好浮+_+

不過lunch time cheering team果陣好開心,d f.1好好呀!!超積極!!
嗌得好大聲!!!!

我地都要落力d先得!!!
一定要勝利!!!(笑)

不過今日知道又有liberal既presentation啦…點呢?
聽日唔駛做hse野,或者聽日做下econ,liberal既research啦…
仲有newscut呀…><....

如果有兩個sally就好+_+


p.s.今次張相好開心^^

p.p.s.聽日約左ichin聚聚…好開心…好耐無見啦!!!

台長: sally
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文