24h購物| | PChome| 登入
2004-09-07 18:56:14| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

搵到正能量。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先諗住出去買把扇番學用
因為自從班房搬到咁高後
每日行咁多層真係好辛苦

我又大汗喎,
原本o係tuck shop仲好乾架
行到上去就濕哂,仲要未有冷氣開
學校好先進咁安裝左部分體式冷氣機
但因為太先進既關係
所以我地學生唔比搞部冷氣
學校就係咁
永遠都計較人地、大方自己
上到去,仲比呀嬸話
「咪咁早上來呀嘛」
真係吹佢唔脹。

好啦,
決定去買把扇
點知竟然無!

無…
根住就走去隔離信和睇下有無BSB d concert買
可能舊得濟,
都係無






最後去左間二手店買左「未來日記」劇場版soundtrack
當然係因為produced by Glay所以我先買啦
成隻碟都係Glay既producer Mashida同Glay合作
13隻歌,12隻歌都係純音樂
純音樂入面有3隻係hisashi arranged加埋負責彈結他

好開心呀
繼 Lily chou-chou之後,我又多一隻床頭碟陪我訓覺

近來好需要一d床頭碟,
因為聽到個人真係好舒服
邊聽邊訓
好快就訓得好甜

第二朝就可以帶住d正能量起身。




未來日記+ Lily chou-chou
正能量。

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文