24h購物| | PChome| 登入
2004-08-13 18:30:26| 人氣84| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

請同我交換日記@@@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日睇左好多好多既dvd/vcd
其實話好多
但全部都係以前買落睇過七萬次既concert

起因係:唔知做乜好
唔知做乜就開dvd出來睇

睇Glay既con,
好開心,
見到hisashi好有型咁邊狂轉圈邊狂撥弦
Jiro又好靚好得意
一到睇,開大個hi-fi,燈全滅
睇到成個人跟住d聲fing

睇完,
好失落
於是又開第二隻出來睇

睇果陣好high
然後又好失落

於是就開電腦睇下人地寫既文
dl下d file
然後我又寫下文

開始唔知做乜咁

都唔知自己d情緒點起伏

突然笑突然又發呆突然又…

怪。


我諗下個禮拜我係時候出下去曬下太陽
殺下箘
吸收多d vitamin D

可能都會清新d


前兩日發覺

自己原來一日裡面可以講唔夠5句野

但我完全唔覺得係問題

仲可以話,我果陣無留意到

原來自己係無出過聲~



好似又習慣左自己一個咁lu
又突然享受番…

電話keep住無開

有電話響果陣
我終於都唔再個心離一離
因為我知道一定唔係搵自己
所以可以輕鬆對待電話鈴聲~




睇左jim既交換日記3

占,不如我地交換日記啦(笑)




台長: sally
人氣(84) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文