24h購物| | PChome| 登入
2004-07-15 01:06:05| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

E神果然係神(diary一周年紀念)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你 又美麗 又偉大 又這麼慷慨
我 被厚待 亦相當意外
給你寵愛 
這戀愛結果倒下來

大概只是 我不好愛

我 又憤怒 又脆弱 固執不會改
怕 由冷落 卻不肯接待
給你寵愛 
這戀愛 愛不出未來

大概都是 我不好愛










和你也許不會再相擁
大概你的體重 會抱我造夢
從前為了不想失約 連病都不敢痛
到哪一天 才回想起 我蠢

和你也許不會再通宵
坐到咖啡酸了 喝也喝不掉
從前為你無聊 寧願休息不要
談論連場大雨 你窗台漏水 不得了

從來未愛你 綿綿
可惜我愛懷念 尤其是代我傷心的唱片



為怕寂寞我們做了很多 
最沒空寂寞
偶遇你之後
我說
「想有人愛我」 就有人愛我

可是我 不知道想要甚麼
不知道擁有甚麼 可能我們都寂寞




對我好 好到無路可退
可是我也很想有個人陪
一時進 一時退 保持安全範圍
享受被愛滋味 卻不讓你想入非非




其實害怕 你快高長大 我慢慢被放低
其實有心對你寵壞
期望從此 對我倚賴







==================

15/7

pchome diary一周年
無諗過會keep到咁耐
睇住自己變呢

呢排狂聽eason 既歌
深夜聽eason既歌,好易會令到自己好down
~~~~

anywayz i like it

好中意聽eason唱歌
佢把聲同個background music好配合
我覺得歌手同編曲係有協調先算係「一」首歌
編曲有自己編,歌手有自己唱,就唔夠一體。
要比人感覺…歌手把聲都係編曲既其中一種effect/ instrument,係一個歌手應該做既

作曲既曲風會影響寫詞既取材,歌詞會影響編曲既方向,編曲再影響歌手既唱法
歌手係最被動的,但表現歌既情意係佢應做吧?
三者缺一不可…

我係一個重視編曲同旋律多於歌詞既人…因為我聽力同集中力有限,好多時我都聽唔到d人唱緊乜,所以我會係果隻歌好聽,先去睇下佢歌詞講乜~~~

一隻歌if佢d詞唔太dooo,旋律正我都會好buy~~~

我中意既作曲人有:mark lui(佢係好叻既人,大家都成日鬧佢,不過唱K都實點來唱,因為真係好聽呀嘛!),cykong(英倫感覺),張亞東(中國風),Ringo(新宿自作自演系…ke~),inocchi(療傷系),takuro(好聽!!!),etc!
~~~~~~~~

諗到再後補





台長: sally
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文