24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 20:46:17| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

self-actualizing

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

乜野為之最單純既「想(want)」呢?
我認為係撇開其他constraints來講既want就係真正既want

如果唔係因為有咁樣咁樣既constraints,我就會做呢樣野,呢個就係want

constraints唔係壞角色
係每個want既附帶條件

constraints亦係肯定心目中既want既份量
如果因為呢d constraints而放棄,証明呢個不足以成為want

人應該越多want越好
咁先會進步

無慾無求
似乎失去了上進心

今日HR堂=free堂
傾計~~
其實聽到中段,我有d hup眼訓
我又開始遊魂
哈哈

可能…點講呢,
當然啦,我覺得我呢年變左好多
ECA所經歷過既,身邊既人對自己既影響等等
我既改變,LS當然有佢既位置,但又唔係太dominant
每次上HR堂係好開心,又識到咁多好好既LS人,每次上堂我都會「哦~~~~…都係既」,但又唔係好學以致用…
d人話communication呢課好得,但我又真係無諗過要用,可能因為我家庭觀念低啦,我都唔想同佢地傾,自然就無諗過要用
反而我覺得self幾得意,我諗我self-concept都幾高,起碼我對自己既心情等等都好瞭解,我中意乜,唔中意乜,叻乜,唔叻乜都OK清楚,基本上人地唔同意,我會幾唔介意,我只會覺得對方唔識欣賞我je,咁囉。

唔…係我太自我中心定點呢?
總之,對大家講既野都無乜好大同感。

除左…揀讀乜科果到,呢排聽得好多呢d說話
最緊要就係e家揀自己中意既,諗得太長遠都無用,
我都好認同,亦係我呢排既心得

所以,都係自己中意最緊要

有時又要諗人地,又要諗將來,一個人得一個腦,諗咁多來做乜,自己都顧唔掂啦!
所以都係顧掂自己先,按照自己意願最緊要
因為,我就係我呀嘛
一個人一生都從未為自己活過,或者自己中意既野係受人影響,for e.g.因為人地既眼光而去中意一樣野,咁到最後一定會後悔

有d說話講出來好好聽,有d動作行為做出來好好睇
不過係咪發自內心呢?
所以我覺得,多d留意自己既心情係好重要。

台長: sally
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文