24h購物| | PChome| 登入
2003-12-02 23:53:00| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

hapiberry

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係絕對的low self-esteemmmmm.......
成績 n' thn ECA..
我係咪做得好差??
我係咪好唔capable?...
好無力好唔知點…
欲哭無淚但個心up左一日
盡力啦
我一定會…
唉…
好辛苦

好唔中意自己咁樣…小小野都做唔好…
又唔識做人…
我好乞人憎!+_+

我好想好好發洩一下
好唔知點
比我喊得出都好呀!!!!!!!!!
><



ai..
paradise kiss #5出左啦

認唔認得幅圖呀?happy berry品牌呀!!靚~~~




「有一天 我在想 我到底算是個什麼東西
還是我 會不會 根本就不算東西
天天都漫無目的 偏偏又想要證明真理
就算是整個世界把我拋棄 而至少快樂傷心我自己決定
所以我說 就讓他去
我知道潮落之後一定有潮起
有什麼了不起」


THX RAKU for the lyrics u've sent me...

台長: sally
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文