24h購物| | PChome| 登入
2003-10-24 10:26:54| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一個字

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

如果只用一個單字去形容我既生活~我諗會係"忙"、"煩"、"窮"、"累"。

最憎星期四~今個禮拜好忙~5班21units(3班production)係會死架。星期一、二jap midterm、星期二spent 2 hours driving to拍片、星期四midterm、由9:30-6:10都係上堂,親break買左盒沙律,我想死。

不如講下我既studio video班,我幾鍾意個班因為學緊電視台入面廠景個d野~我地岩岩完成左一個10分鐘既news show~不過好多野都係咪搞我。要擔梯搞燈光、整咪~我都係唔係好掂~哩的野,的男人做啦~~哈哈~我真係好唔鍾意deal with film ppl,佢地真係好萌塞!好執著,有個gp mate好多意見,唔係多就唔好,不過成日同人分歧又浪費好多時間去拗~哎~~冇眼睇。我哩的computing就easygoing 啦~~哈哈!! 所以唔好搵0的做男友呀~~又大男人、又硬頸、又萌塞、又長氣。我仲要做一個documentary~訪問蔡曉慧,所以要上orange拍片.this is my greatest challenge because this is my grade for the class, and of coz the way i portray sherry is important because I am her friend... hm~~ hope things turn out to be good!

hm... things interesting in my life is yesterday i hitchhiked! hahahahaa... shh.. girls, dun do it.. it's dangerous!

台長: 依DNA
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文