24h購物| | PChome| 登入
2005-08-11 00:00:03| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不知不覺,暑假已經過了一半(實際上只係放左十幾日)~~
唔知點解,我好期待快d可以到九月,可以快d返學......雖然話高三會好多壓力.
中英數理化生不斷湧埋黎,但係都好過係屋企自己一個無所事事
(其實係自己偷懶唔做野)...返學可以見到好多同學好多好朋友好多
可愛ge老師,有人同你吹水講笑教你新ge知識,生活真係充實得多.
況且今年係最後一年,
明年依家呢個時間大家好可能已經各走各途,奔向自己ge理想......
呢排成日聽梁詠琪getoday同埋紅十字會成日迫我地YG唱張學友戈首壯志驕陽,究竟我同我d朋友仔第時會唔會好似呢兩首歌詞咁有緣會相聚,分隔多時心裡面ge友誼之火依然都會咁燦爛呢???
記得today入面有句歌詞:
曾經每一天相約找美麗去
陶醉美的故事互相勉勵去追
........................
係學校呢大約十年以黎,我好慶幸係唔同時間都有好多唔同ge好朋友陪我齊找美麗,一齊作戰,希望~`係未來分開ge日子裏面,我地ge友誼可以......
在最好時刻分離不要留眼淚
就承諾在某年某一天某地點再見

台長: violet~.‧.dentista
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文