24h購物| | PChome| 登入
2006-08-13 00:06:18| 人氣21| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

放暑假

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於個台用得番,不知幾驚唔見晒啲posts. 呢個entry主要寫番啲生活嘢,下個會寫番關於夏令會的感覺和得著.

話說七月最後嗰個星期,我除咗幫Carol做一間sole pro的Bkk外,最主要都係清番Po Hill的query. 星期三晚我地Dept去咗油麻地食韓燒,係同Keith&Kenneth慶祝生日,之前所有月份我都無去,今次去因為諗住自己last同佢地食番餐. 點知星期五晏畫,佢地都同我搞次farewell,去咗北京道一號的皇庭酒家飲茶,連intern Alex都有去,其實啲同事對我真係幾好. 星期六老闆返黎香港,candy叫我入佢房同佢傾咗一陣,覺得佢好好人,我咁樣走咗真係唔係咁好....最後同啲同事影咗啲相,可以話係happy ending.

因為事隔太耐,所以唔記得邊晚同咗Wilson去咗沙嗲王食飯,都覺得佢個人幾nice,至少無咩壓力,不過佢咁鐘意打機,我都陪唔到佢lu. 最近知道要見番好多人,因為真係好多人好耐未見過面喇,(尤其係中學的fds)不過附諸實行的只有Steve一個,我地係朗豪坊等,本來諗住去佢公司的會所餐廳食,點知淨係得buffet供應,唯有離開喇,但係點都估唔到會去咗一間係廟街的茶餐廳,真係好彩kwan無去啫(不過你就錯過咗Steve著一件比吊帶更驚嚇的衫喇),跟住諗住去樓上Cafe坐低飲吓嘢,不過揾唔啱都係入咗間KFC吹水,不過好充實,大家都有所得著.(PS:原來我重同Henry去過奧海城睇魔盜王)

我放假平時做咩?嘛做啲平時做的嘢,不過用更多的時間囉,一日彈四個鐘琴,一星期做3次gym游3次水,都會温吓QP啲嘢既,因為九月又考lu. 希望呢排瞓多啲,食好啲,等個人肥番少少,入firm都好睇啲....hehe

台長: Dennis
人氣(21) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

kwan
haha..really want to see that shirt wear by steve wor
2006-09-01 18:23:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文