24h購物| | PChome| 登入
2004-12-07 02:31:43| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

米甸中的我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

"如果不是經歷米甸那此日子,摩西對耶和華從荊棘的呼召一定不是如此."是我係青聚之中最深刻的,因為我覺得我現今係米甸曠野. 之前的摩西是憑自己打死埃及人,但今日摩西知道不可以靠自己. 未完成祂心目中的工作,是不會停止雕琢:摩西見法老,不止是拯救以色列民,也是造就摩西,之後過紅海......成就了一個從不求自己,只為別人益處去活的人,一個為人極其謙和,勝過世上眾人的人,一個不受外界影響而只求神的國的人......活出了僕人的樣式,更得主人親自的見證和埋葬,與主同顯在黑門山.

"一個每日和世界交鋒的人,竟然可以一日比一日靈天,實在係一個神蹟. 而這一個神蹟正要實現係我地呢一班卑微的人身上"點先可以呢? 要操練,一個人如果你覺得一件事可有可無,就一定無. 好似你認為追求係可有可無,咁你一定唔會長進. 呢個世界係無你一入到琴行就彈吓部琴,本來未操練過的也會彈到一道歌出黎的事. 之後, 同順達講咗一大堆嘢,都覺得弟兄應該加把勁,(重叫咗個人試吓分享,希望佢會喇),又問咗彥俊佢啲情況,我就番屋企食自己喇.

今日上civil聽講啲contractor分三個grade,有ABC,咁C係最勁,可以做$50M以上的工程. 之後上啲堂又廢又眼瞓,唔知做咩. 三點幾係libra同Tony & Hildy温書,我借咗本textbook黎睇,覺得OK有用,係要還書之際,Joe又可以借佢本書俾我,咁我地兩個係LG4温到八點,咁佢死都話要去"完綠"食sushi,咁唯有陪佢去喇,撘車撞到Steve,咁佢又有機會講英文喇,我係荷里活廣場等咗成半個鐘以上先有位(己經九點),食咗三文魚壽司同手卷......總共七碟壽司,一個炒烏冬,一個甜品,$174. 不過唔使我俾錢. 識我的人都應該知道,請Dennis食飯的人數埋都無幾個,我俾你請證明我當你係friend,我下次請的一定會係唔少嘢. (我請人食都好少,十隻手指數得晒.(弟兄唔計)) 食嘢途中電視一直播緊古巨基拉闊,當我再聽番"我願意","暖昧","暗湧"同我的至愛"約定"的時候,簡直出咗竅.....就算"必殺技"有幾正都取代唔到.

今日托呀哥買咗手Link,希望派到一手,準備即刻放,賺番一兩成一千幾百都好,如果我夠狠,可以借孖展,一成deposit,咁就真係......Tony講得啱,我真係咁耐未蝕過.明天考試.

PS:Teri生日,我係十二點正send email恭賀咗佢.我真係識咗佢咁耐都無同佢慶祝過(基本上係唔需然我同佢慶祝),我祝佢幸福快樂.

台長: Dennis
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文