24h購物| | PChome| 登入
2004-09-04 02:13:51| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

科大游水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開咗三日學,其實都無教過啲乜.今個sem我讀三科account(Business Law, Auditing and Advanced Financial Accounting),Law啲英文好難,Audit講sense,最後講做數......我地有Strategic Management,一個叫Suilluvan 的人教,聽聞好多present,最後take 咗科Civil Engineering,今日上呢個係英國imperial college讀master的呀叔堂,啲英文難聽到嚇死我,佢成個時事評論員咁,政府高官全部都被佢鬧一餐.

今日十一點返咗去同Steve游水,今朝本來真係好好天,諗住實唔會落雨喇,點知游到十二點到就落好大的雨,搞到啲池水有啲濁,又有啲凍. 科大個泳池係由一米多一直深到三米八,所以都幾蝦人游,有三米跳水板,啲水好清無紅虫,面對西大海景,真係幾一流.我諗我會多啲黎晒太陽.同Steve游完之後一齊去跳塊智慧石(傳說中跳過的人唔係first hon畢業就係畢唔到業),我永遠都唔會信埋啲咁的嘢.

不過呢排無乜做gym,無乜生肉,下個星期應該會多番啲,不過自己成功超越130磅大關,真係好開心.

台長: Dennis
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文