24h購物| | PChome| 登入
2004-08-28 23:06:37| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

臨別聚會 + 芝士火鍋

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8 月 25 日 星期三

今日本身約左阿波, brett 諗住喺佢地臨走前見多次,
點知...brett 果然甩左底...
冇交電話費, 攪到我地搵唔到佢....

見到阿波...剪左頭髮...果然清爽左好多~~
除左我,Lego 同阿波之外,
仲有見到好多好耐冇見既舊同學...
阿蕉, 李展, 逹仔, 王煒同蔡賢良....
去左維苑食tea...
因為啱啱同媽媽食完lunch太飽勒...
所以完全食唔落...冇叫野食...
坐左差唔多兩個鐘..
阿波要出去佐敦學野...所以都散band lu...
希望比d 心機讀啦....
等你番黎教我架......

之後Lego 同Red 去睇小Q,
等Him 黎到一齊去買野整芝士火煱食....
搵左一輪, 終於搵到芝士,
同埋買左其他野食....
乜都有d , 算係幾豐富啦~
雖然都唔算係失敗...
但係..始終都同我地想像中有出入...
睇黎都係要試下出面舖頭嗰d 架勒...

食完之後...
一齊番翻睇番狂蠎之災,
因為唔記得晒1講咩,而且又有d 想睇2 喎...
我太冇記性勒...唔記得晒d劇情講咩...
被槍聲嚇親...被人取笑.....
又要趕尾班車走lu......

台長: 華美子
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文