24h購物| | PChome| 登入
2007-01-02 19:24:33| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12.29 一周年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我地拍拖嘅一周年纪念日

寻晚小猪黎咗我屋屋训

今日好晏先起身

之后我地就去咗清平路果树睇狗仔啦

哇…D狗仔实在太得意啦

我地决定咗系过完年之后买

仲有好大可能係松鼠狗添

因为佢好得意啊,又多毛喔.成个波咁

睇完狗仔我地又搭地铁去咗天河行新嘅广百

果度有好多好多小猪中意嘅化妆品

但係可惜我无钱买俾你

对唔住啊…

行行下就去咗KFC度坐下

买咗你最中意吃嘅包抱同埋鸡亦

就咁吃住倾计

倾咗好耐好耐

吃完倾完.我地又去咗行JUSCO

之后我地就各自返咗屋企啦

虽然我地嘅一周年过得好平凡

但係我都同样觉得好开心

因为我知道你真心爱我

无论发生咩事都会有你同我一齐渡过

台長: 尛Man﹪¨
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文