24h購物| | PChome| 登入
2008-05-15 22:21:18| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大阪之旅@感想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然呢篇野係過左咁耐先黎寫,但係今次都好好玩架!亦有難忘既野!

首先我覺得第一日我覺得真係超難忘,可能香港真係冇呢d咁既攤檔啦!花我到依家都唔知我呢幾日見既係櫻花定梅花!我亦都好好彩最後一日既開放日俾我去到 ~~ 仲有夜晚搵地方食牛肉果陣,我知大家都好想發脾4,不過大家都忍到都算係咁喇 ~~ PLS KEEP!!

而第2日我地去到USJ都真係幾無聊,我知亞浩有好多野想玩,而因為我唔玩佢亦都冇得玩 ~~ 哈哈!其實我覺得自己進步緊架喇...希望有一日玩到過山車啦下!哈 ~~ 亦到覺得呢日亞浩既安排好好 ~~ 
THANKS ~~ 如果唔係佢睇書都唔發覺同海遊館咁近,係可以同一日去!

第3日雖然落雨,但係行程同過程都好開心,雖然我去唔到奈良,但係都實現左我去稻荷既願望!雖然我地去京都真係路過,但我知我會再去架 ~~ 呵!

而第4日我覺得都係HEA住過啦 ~~ HEA既日子都真係好開心 ~~馬會可以俾D錢我嘛 ~~ 我唔想番工呀 !!

當然第5日梗係最唔捨得啦 ~~ 仲好後悔點解唔去7日添!哈哈 ~~ 財散人安樂呢樣野都真係要認命...

台長: 夜貓貓
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 2008年大阪之旅 |
此分類上一篇:26/04 lastday@Osaka

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文