24h購物| | PChome| 登入
2007-05-04 00:35:35| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

21/4 FIND STITCH 之旅 ~ 1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日9點鐘出門口,起身當然第一時間搵左早餐食先呀嘛!今日搵左呢間快餐,都係食漢堡!

今日個漢堡我覺得好食過同抵食過MOS!仲有原來識國語既人道道都有!好勁!今日個收銀又同我地講國語喇,哈哈哈!
我地今日CHOICE左個漢堡係有蛋既漢堡,明明表面都熟哂,但係咬落去有蛋汁架!好好味呢 ~~~
公主今日唔同我地去DISNEY癲!佢去SHOPPING同埋幫我地探路 ~~ 食完個早餐就分開出發!

之後我地就用好開心既心情迎接我既STITCH喇!
我地終於坐左9個字JR轉左2次車黎到DISNEY喇 ~~~

首先我地去左門口既DISNEYSTORE睇下有咩買同埋帶O係個頭入去啦,一入門口就已經見到我想買既STITCH耳仔夾,梗係拎左先啦!點知...突然俾我見到件STITCH大頭TEE喎!嘩~~~真係靚爆鏡呀!咁興奮既心情我即刻搵下有冇我碼,點知...失望呢!現貨最大得M碼咋!之後亞浩話唔好買住,可能入面有呢...

我帶住呢個失望既心情開始入去DISNEY喇 ~~~ YEAH!
黎到門口喇,好多人呢 ~~ 之後既程序係查袋同埋拎飛過機入場喇!

嘩 ~~~ 好興奮呀真係!個大門口個花園變左STITCH個大頭呀!呢個門口真係靚爆鏡呀!
之後就入去喇!嘩 ~~~ 又黎一個變裝門口!死梗喇我今日!去邊道都嘩嘩嘩!

依照我今日既PLAN...我今日係冇PLAN架!哈哈哈!總之我希望完成到阿芝要同EEYORE影到合照,我入到我既貨,同埋今日既MAIN POINT STITCH巡遊 同埋 夜晚既花燈巡遊!我今次就已經冇死而無憾喇!(哈哈哈!係咪好誇張呢 ~~)

最後決定跟番我上次,首先去哂D鋪先,之後就去租LOCKER!之後再慢慢遊呢個DISNEYLAND!
我地行哂門口既鋪頭,掃左好多野!已經用左我地個幾2個鐘喇,D時間會唔會過得太快喇!我最後都買唔到我既L碼,我決定買M碼!因為真係好靚!
(就係我身上呢件喇,雖然個個都話著左上我身STITCH塊面突然大左!但係我唔理架!哼 ~~ 佢已經係我架喇 ~~ YEAH!)

之後我地就去搵大LOCKER租喇,點知同上次係一樣命運...就係大
LOCKER俾人租哂喇!淨番中LOCKER俾我地已經好好彩!

攪掂哂LOCKER之後...我突然見到EEYORE呀!當然阿芝呢個願望成功喇 ~~ 佢終於可以同佢既至愛影到相喇!
攪掂LOCKER之後,我地番左入去決定慢行今日既旅程!因為大把時間嘛!

點知...突然有好大聲既音樂聲!先發覺...中午既STITCH巡遊開始喇!激死人喇!原來今次我地MISS左拎地圖同埋今日既節目時間表呀!

即刻搵番個好位拍野啦,叫VI拎個腳架俾我...點知...原來LOCK左落LOCKER呀!大鑊!特登拎個腳架過黎就係FOR今日用...點知...失策呢!
全部既巡遊車都係以STITCH為主,架架車都好靚呀 ~~ 我拍左  VIDEO!正呢 ~~ 不過隻手就累D囉!因為KEEP住一個位嘛!不過為左STITCH值得架!YEAH ~~~
睇完個巡遊喇 ~~ 真係好正呀!不過個位唔多靚!算啦!人地D日本人早成個鐘霸個好位!當然GOOD啦,不過冇得一齊跳舞...有D失望呢!

睇下連個主人銅像都變埋ALOHA呀!型呢 ~~~ 之後見到有人排隊影相!梗係要影埋一份啦!出發去排隊 ~~

台長: 夜貓貓
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 2007年東京之旅 |
此分類下一篇:21/04 FIND STITCH 之旅 ~ 2
此分類上一篇:20/04 出發喇 ~~~ TOKYO 之 2

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文