24h購物| | PChome| 登入
2006-08-19 13:09:34| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12/08 大陸整容行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一收工約左Kit同雪2點到黃崗等,之後一齊去東門搵Vi同埋Vi’s Fd!點知雪遲到,等到差唔多2點8!之後我地就坐的士食左野先喇!

我地首先去左鼎泰豐食左晏先,正呀!又平過台灣同香港,真係正爆!我地3條友叫左2籠小籠包(有普通版同埋蟹粉版)之後又叫左麵,仲有碟炒油麥菜添!超好味!

之後就出發去整容喇,哈哈!我地去左搵Vi先,亞雪去左Vi果間,而我同Kit就用我亞媽用開果間!

我今日既任務係痴睫毛同埋推淋巴!咁我就入左房仔做,而Kit一個人坐出面喇!

不經不覺都攪掂,咁就2個半鐘!勁呀!完全唔覺得咁,好似岩岩訓咁!之後佢俾我睇D睫毛,勁呀!真係長左好多呀!
之後原來Kit都差唔多喇,差少少!原來Vi同Vi’s Fd攪掂,仲去左行街街添!

咁我就去睇雪啦,雪未得喎,我又行番黎搵Kit,之後諗緊整唔整埋個頭好呢!Kit話橫掂都要等雪,整埋佢啦!

好 ~~~ 決定整埋佢!但係整整下...個個都得淨番我一個等整頭!又等等等之後...一個鐘又過去!

我地終於可能集合番喇!佢地又落左PK買野,勁掃呀佢地又,好似深圳既PK特別平咁!香港又唔見你地去行!XD

之後同佢地去左掃碟,我買左2套超舊戲,亞浩話要睇番劉華既神鵰 同埋 黃日華既射鵰!成功講價為65蚊一套!(其實都係貴,仲要係番到黎香港先發覺!激死!)本身開80蚊架!

之後原來Vi下晝搵唔到鼎泰豐,要夜晚食番補數喎!好的 ~~~ 去 ~~~

我地又黎癲叫喇,真係勁!食剩好多野,最後雪拎哂屋家俾屋企人食!太好喇!起碼冇浪費先!

番到黎屋企...又差唔多一點!

台長: 夜貓貓
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文