24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 20:24:00| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

IELTS信封篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年3月26日(五)

攪笑呀~~~~大EDDY同學既經歷真係特別~~~原來佢試過報警舉報人架~~真係有正義感呀,哈哈~~鬼咩,被打劫既係佢既隔離鄰舍,仲要爆門爆得咁死大聲,哈~哈~~~原來上COURT作證有所謂既車馬費架,大EDDY同學上過一次就有$4XX咁多錢,哈哈~~~阿V同學仲話要周圍搵CASE舉報,傻左...哈哈~~~仲有呀,原來做過證人既D警察會係有左判決之後打番電話話俾個證人知D犯人判左幾耐,好似好好咁,其實就係話你知佢地係幾時會出番黎,到時你要好自為之啦,哈哈~~~~~~~大EDDY同學,你三年後要小心D啦......

聽日係我考IELTS既日子,咁我今日就要搵番封信出黎,點知搵黎搵去都搵唔到,原來............我一直以為佢係一封普通SIZE既信,點知..原來佢既SIZE成個A4咁大,我真係眼大睇過龍,發雞盲,咁都睇唔到,仲等我搵左個幾鍾,唉....阻住晒我D訓覺時間,好在最後都搵到....

大家記住,原來IELTS既信既A4咁大架...

台長: Minori
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文