24h購物| | PChome| 登入
2004-03-28 20:22:15| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「阿sir0黎自樂人谷」篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年3月24日(三)

今日係好高興既一日,我終於都能夠同阿梓姐就到d時間去睇「阿sir0黎自樂人谷」呢套戲啦。

睇戲之前我就去左「popular」度買本IELTS既應考既參考書,因為我原先買個本俾我細佬整唔見左,激死我,所以我今日用左$130買多一本呢,唉!!!其實我黎緊既星期六就考架啦,真係有D臨急抱佛腳既感覺~~~

買完之後我同阿梓同DUMDUM三人周圍去睇CHEESE CAKE,睇到我口水都流晒,不過因為時間關係,而我又心大心細唔知食邊款好,所以最後都冇買到,不過我真係好想食番件NEWYORK CHEESECAKE架,特別係ITALIAN TOMATO個度既,諗宦起都流口水添.....>.<":::

之後係冇買野食既情況底下就入左場啦,不過我地都有買爆谷食,其實琴晚開始我都諗起想食架啦,估唔到阿梓姐都有興趣,實在太好了,如果唔係得我自己一個人想食我一定唔會買,一黎貴啦,二黎一定食唔晒,好彩即~~~~

講番套戲,呢套戲真係正到痺呀,全場時間110mins,其間一d冷場都冇,我睇呢套戲睇到好似睇緊concert緊,睇到我熱血沸騰,全場係度又拍手又盛咁,阿梓姐當然都唔弱啦(d反應),好在全場得6個人(加埋我地兩個)即,如果唔係我地兩個應該會唔多受歡迎(太嘈了),哈哈~~~~鬼咩,套野上左兩個幾禮拜都就黎落畫我地先去睇....想多人都幾難啦,而且唔知點解呢套戲百老匯得荃灣有得睇,所以我地兩個都逼住去冇咁就我地腳既ua沙田睇,諗諗下,原來今次好似係我地兩個相識10多年以來(熟左6年以來)第一次一齊去睇戲,真係攪野....

不過呢套戲真係好好睇,我地兩個都好有興趣睇多次,正版既vcd/dvd就一定買硬架啦,再睇多兩三次應該都只係minimun,入面既音樂簡直滿足到我地兩個既要求,而且d小朋友又得意又攪鬼,真係睇到鬼死咁開心~~~~~~

今日係GLAY既出ALBUM日子,我當然會買啦,而且而家買仲平好多添喎,而家買只要$158,仲有DVD送埋(初回限定版),但遲D買就要成$210,原先阿梓姐唔諗住今日買架,都抵受唔住呢個平價錢,驚遲左要用$210先買到,所以佢都臨時轉?叫我幫佢買住先~~~~~哈哈~~~~~~~真係好高興~~~岩岩睇完套ROCK野既「阿sir0黎自樂人谷」,今晚又可以聽GLAY喎~~~~真係好高興呢~~~~等我怏D DUP左落MD度擰出街聽先~~~YEAH~~~~~

最後,今日同阿梓姐打賭,賭一餐「和民」,哈哈~~~~我諗我嬴既機會大d啦,不過個結果都唔知要幾耐之後先會知道,呢個係我地兩個既秘密~~我真係覺得我地兩個好不可思義,竟然可以打賭呢d野,哈哈~~~阿梓姐記住唔好同人講我地打賭d咩喎~~~~實在諗起都覺得有d難為情....

台長: Minori
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文