24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 11:29:41| 人氣73| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

進化??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日早上返工本來都幾倦ga~~~不過到差唔多到放工o既時候係呢個叫~MC既地來見到一本雜誌~war~~咁當然要睇啦~~有阿sa war~~不過我唔係佢fans~只不過個個cover影得佢幾靚咁就吸引o左我去睇啦~~~~

睇落~~先知道阿sa~都幾勁~~做咁多野都仲可以三日睇一本書war~~~

同埋俾佢一句"活到老~~學到老"點醒o左小小~~以前覺得~~讀完書就好啦~~唔洗再對住d~咁多字o既物體~~~但而家就返而多o左想睇書tim~~~(呢個係睇呢本雜誌之前已經發現ga啦~~~~)因為~~其實做人都係不停咁學野ga啦~~邊有得停ga~~

唔知道我又可唔可以keep住日日都寫下日野係度呢??
同埋我又可唔可以日日都睇一節聖經呢??

等我try下先~~

台長: 大鐵人
人氣(73) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文